Electra63 schreef:Cer schreef:Waarom gingen mannen in bosjes staan te potlood venten… ?
Dit is de moderne, minder koude variant hiervan..
Ik denk dat misschien de vrouwen die het niet kunnen voorstellen, een andere generatie zijn? Toen ik net werkte in de jaren 90, was er geen mobieltje om dingen mee te versturen.. er was amper e-mail..
Maar bazen en chefs (manager is meer van later misschien?) hielden net te lang vast met begroeten, raakten net een borst aan bij een omhelzing, tikte even vriendelijk op de billen etc .. dat gebeurde gewoon..
Dat ik nu, net als een aantal anderen, oud genoeg ben om er wat van te zeggen, en dat ik nu iemand een dickpic door de spreekwoordelijke strot zou duwen zegt niks over meiden die nu jong zijn en die het overkomt ..
Je had vroeger je baas niet “op je socials”, ze hadden alleen een thuis telefoon nummer, er was geen e-mail..
nu wordt je alleen al helemaal debiel van t aantal apps en groepen wat je voor je werk op je telefoon hebt staan, met alle contacten die daarbij horen ….
Vroeger had je podlootventers en genoeg sexuele intimidatie op de werkvloer.. dat is niet ineens verdwenen (helaas) het gaat er nu anders aan toe
Ja, dat weet ik.
Ik ben oud genoeg dat ik ook weleens potloodventers ben tegen gekomen.
Zeker als ik alleen ging paardrijden in het bos.
Maar dat waren vieze, rare mannetjes, niet helemaal goed van boven.![]()
Dat vind ik heel anders dan bijboorbeeld een Marc Overmars of andere manager/leidinggevende.
Precies dit! Die rukkers in de auto als je terug fietste uit schooltje waren gewoon een stel sneuneuzen.