Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThreeFingers schreef:Staat op "dumpert" ook een filmpje (met schokkende beelden!) . Maar daar verteld een bewoner toch iets dat ik denk heeey. Hij vertelde wat een ellende daar is, en kinderen worden vermoord en dat niemand hun hulp geroep hoort.....maar nu wel!
Zouden ze bewust een vliegtuig naar beneden halen om aandacht te krijgen vanwege de onrust die daar heerst?
Dribbel schreef:Ik hoop zo dat dat ironisch bedoeld is Sammie, maar misshien is dat mijn opvoeding die hier nu spreekt. Ik ben dan wel opgevoed met vertrouwen in de wetenschap, maar dat betekend niet dat je mensen die anders denken 'dom' hoeft te noemen. Respecteer elkaar.
Wacht?! Ik had het over het hele Reiki gebeuren.
Dribbel schreef:Cassidy schreef:De reactie interpreteerde ik ook als een reactie op het aanpassen van de website.
Dan heb ik idd niks gezegd, maar dacht dat iemand reiki dom noemde, omdat het niet in hun straatje paste. Dat schoot bij mij even in het verkeerde keelgat.
Zoolgangster schreef:@Threefingers: ik denk niet dat ze dat vliegtuig om die reden hebben neergehaald, er was één van die mensen aan het vloeken toen hij doorkreeg dat het om een passagiersvliegtuig ging en niet om een militair vliegtuig, en ik kreeg de indruk dat het echt niet hun bedoeling was, maar ik ben wèl bang dat het bepaalde groepen op ideeën brengt, om in de toekomst inderdaad met zoiets aandacht af te dwingen voor hun 'zaak' omdat dat blijkbaar werkt...
Raponsje schreef:Geen idee of dit hier al gepost is, ik volg zelf de Britse nieuwswebsites.
Maar wellicht dat sommige het hier gemist hebben.
Maar hier is het hele gesprek tussen de rebellen over het neerschieten van het vliegtuig.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-28363169
vuurneon schreef:ThreeFingers schreef:Staat op "dumpert" ook een filmpje (met schokkende beelden!) . Maar daar verteld een bewoner toch iets dat ik denk heeey. Hij vertelde wat een ellende daar is, en kinderen worden vermoord en dat niemand hun hulp geroep hoort.....maar nu wel!
Zouden ze bewust een vliegtuig naar beneden halen om aandacht te krijgen vanwege de onrust die daar heerst?
Dat lijkt mij stug, want als dit onderzoek afgerond is zal vrees ik voor de wereld dit conflict ook weer naar de achtergrond verdwijnen. En ik denk ergens ook wel dat de mensen daar dat ook wel beseffen.