Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
connie64 schreef:wat mij stoort aan de hele zaak is t volgende...
als een "gewone"burger dit overkomt (ik wens t niemand toe begrijp me niet verkeerd)
wordt je dan ook een uur gereanimeerd?
Ga je dan ook met prive vliegtuig naar een prive ziekenhuis.
Kijk zn vrouw en zn kinderen zullen er geen boterham minder om eten (buiten t vreselijke feit dat ze hun man cq pappa kwijt zijn)
Wij 'gewone'nederlanders komen in een of ander verpleeghuis terecht waar we hopelijk op tijd een schone luier en een nieuw infuus krijgen als iemand daar tijd voor heeft.
Dit bedoel ik als negatieve noot naar de regering en ZEKER niet naar de verpleegster die voor een schraal loon haar benen onder haar kont loopt om vooral voor haar patienten te zorgen.
Ik begrijp uit t hele verhaal dat hij de aller allerbeste verzorging krijgt die er maar bestaat, incl prive dokter en verpleegsters!!Wie betaalt dat allemaal-
Wij zouden ons huis moeten verkopen,man raakt nl baan kwijt,ik zou niet meer kunnen werken om voor mijn man te zorgen,gevolg geldzorgen!Niks prive maar buiten t verdriet dat je je vent kwijtraakt cq bent ook nog eens financiele zorgen.
Onterecht!
Twiggy2008 schreef:Enne.... als ik zo'n ongeluk krijg, ben ik daar voor verzekerd, hoor. Denk niet dat we daar het huis voor hoeven te verkopen.
Anne_GTI schreef:Twiggy2008 schreef:Enne.... als ik zo'n ongeluk krijg, ben ik daar voor verzekerd, hoor. Denk niet dat we daar het huis voor hoeven te verkopen.
Als je in het buitenland wat krijgt met alleen een basisverzekering en je hebt je niet extra bijverzekerd kan dat wel een consequentie zijn dus voor je op reis gaat zou ik dat zeker even nakijken. Als je geen aanvullende dekking op je zorgverzekering hebt kan je bij de reisverzekering dit risico wel afdekken. Tarief 80 ct per dag op een tijdelijke reisverzekering of 12,50 bij een doorlopende reisverzekering.
deruijter schreef:Blue_Eyes schreef:Ik heb zelfs niet één keer ook maar de minste opmerking over jouw leeftijd gemaakt. Nou ga je toch dingen door elkaar halen, dame.
je hebt alweer niet goed gelezen, dame.
Er staat ik vind het gewoon erg jammer, dat er zo snel naar de leeftijd wordt gekeken.
Helaas staat hierin niet vermeld wie dit doet.
nynke55 schreef:Haha Sienenivo, je slaat de spijker op de kop.
Al het gedoe en drukte om Friso, was alleen om het nieuws te vullen, met weet ik hoeveel tv zenders, elk met hun eigen journaals, radio , internet, kranten. Ze moesten er allemaal met de neus bovenop. Nu er niets meer gebeurt, wat nieuwswaardig is, gaan we weer over tot de orde van de dag, op de enkeling na, die zich afvraagt hoe het met Friso is.
SienenIvo schreef:Ik kan dat niet ruiken!![]()
Jij wel dan!
verootjoo schreef:Eerst krijgt ie teveel aandacht, nu te weinig? Er is niks meer te vertellen nee, het koninklijk huis wilde met rust gelaten worden, dat gebeurd nu...