Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:53

SienenIvo of het nou de zoon van de konigin is of de zoon van een putjeschepper,
dat maakt toch verder niks uit?

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:54

connie64 schreef:
wat mij stoort aan de hele zaak is t volgende...
als een "gewone"burger dit overkomt (ik wens t niemand toe begrijp me niet verkeerd)
wordt je dan ook een uur gereanimeerd?
Ga je dan ook met prive vliegtuig naar een prive ziekenhuis.

Kijk zn vrouw en zn kinderen zullen er geen boterham minder om eten (buiten t vreselijke feit dat ze hun man cq pappa kwijt zijn)
Wij 'gewone'nederlanders komen in een of ander verpleeghuis terecht waar we hopelijk op tijd een schone luier en een nieuw infuus krijgen als iemand daar tijd voor heeft.
Dit bedoel ik als negatieve noot naar de regering en ZEKER niet naar de verpleegster die voor een schraal loon haar benen onder haar kont loopt om vooral voor haar patienten te zorgen.

Ik begrijp uit t hele verhaal dat hij de aller allerbeste verzorging krijgt die er maar bestaat, incl prive dokter en verpleegsters!!Wie betaalt dat allemaal-

Wij zouden ons huis moeten verkopen,man raakt nl baan kwijt,ik zou niet meer kunnen werken om voor mijn man te zorgen,gevolg geldzorgen!Niks prive maar buiten t verdriet dat je je vent kwijtraakt cq bent ook nog eens financiele zorgen.
Onterecht!

Ach... Wij 'gewone' Nederlanders hebben ook niet ons hele leven iedere dag hijgende paparazzi in onze nek. Wij 'gewone' Nederlanders worden ook niet door het hele land en daarbuiten beoordeeld en vooral veroordeeld om iedere scheet die we laten. Wij 'gewone' Nederlanders worden niet geacht altijd maar netjes, charmant en vriendelijk te zijn, wij mogen ook wel eens onze dag niet hebben zonder dat het hele land daarover valt.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Lijkt me dat er voor- en nadelen aan zitten ;)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:54

deruijter schreef:
SienenIvo of het nou de zoon van de konigin is of de zoon van een putjeschepper,
dat maakt toch verder niks uit?

Ik bedoel eigenlijk dat zij genoeg geld hebben voor een prive dokter enz..

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:55

Haha Sienenivo, je slaat de spijker op de kop.

Al het gedoe en drukte om Friso, was alleen om het nieuws te vullen, met weet ik hoeveel tv zenders, elk met hun eigen journaals, radio , internet, kranten. Ze moesten er allemaal met de neus bovenop. Nu er niets meer gebeurt, wat nieuwswaardig is, gaan we weer over tot de orde van de dag, op de enkeling na, die zich afvraagt hoe het met Friso is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:55

En uiteindelijk is het leuk dat-ie goed verzorgd wordt en dat er daar in dat ziekenhuis ook voor gezorgd wordt dat er niet continu papparazzi in zijn nek hijgen - maar hij merkt er zelf niets van. Nee, ik benijd hem niet. :n

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:56

Dat is meestal met die bijzondere dingen die gebeuren..

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:57

Blue_Eyes schreef:
En uiteindelijk is het leuk dat-ie goed verzorgd wordt en dat er daar in dat ziekenhuis ook voor gezorgd wordt dat er niet continu papparazzi in zijn nek hijgen - maar hij merkt er zelf niets van. Nee, ik benijd hem niet. :n

Precies.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:58

Sienenivo, misschien moet je even quoten als je ergens op reageert, want nu is het soms echt een puzzel om uit te vinden tegen wie je iets zegt. Tipje hoor :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:58

Alleen al die opmerkingen over 'en wie betaalt dat allemaal???'
Tjongejonge, ja hoor, dat zijn nou echt dingen waar je je druk over moet maken met zo'n situatie, pfffff.......
Ik vind het overigens voor iedereen verschrikkelijk als men dit overkomt. Ik denk dan niet alleen aan het 'slachtoffer' in coma, maar ook aan de nabestaanden. En dat maakt mij niet uit of je bekend bent of niet, rijk bent of arm. Het is gewoon wat menselijker als je je een beetje inhoudt en je bedenkt wat zo'n gebeurtenis inhoudt voor de levens van bv zijn vrouw, zijn kinderen, zijn moeder, om er maar een paar te noemen.
Om je nou druk te gaan maken of hij nou een prive arts heeft of niet..... het klinkt bijna alsof mensen ook zo graag een prive arts willen en zo'n situatie willen mee maken. :+

Enne.... als ik zo'n ongeluk krijg, ben ik daar voor verzekerd, hoor. Denk niet dat we daar het huis voor hoeven te verkopen. ;)
Dan maar een 'gewone' arts, ik denk niet dat ik daar wakker van lig als ik er zo bij zou liggen (rare zin in dit geval, maar jullie snappen vast de strekking van mijn verhaal wel). ;)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:58

Blue_Eyes:Oke!Ik zal er op letten!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:00

Mijn vader is enkele jaren terug liggend vervoerd naar NL heeft liggend gevlogen en is liggend in een ZH in NL terecht gekomen.
Ow ja hij had ook een prive verpleegkundige o nee t was zelfs een nurse practitioner en die was de dag ervoor al aangekomen en in t vliegtuig nam hij behoorlijk wat ruimte in.
Dus ja ook de gewone mens word prima verzorgd!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:03

Twiggy2008 schreef:
Enne.... als ik zo'n ongeluk krijg, ben ik daar voor verzekerd, hoor. Denk niet dat we daar het huis voor hoeven te verkopen. ;)

Als je in het buitenland wat krijgt met alleen een basisverzekering en je hebt je niet extra bijverzekerd kan dat wel een consequentie zijn dus voor je op reis gaat zou ik dat zeker even nakijken. Als je geen aanvullende dekking op je zorgverzekering hebt kan je bij de reisverzekering dit risico wel afdekken. Tarief 80 ct per dag op een tijdelijke reisverzekering of 12,50 bij een doorlopende reisverzekering.

SienenIvo

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:04

Ik snap niet dat je over geld je druk kunt maken!

Iedereen wil de staatsloterij winnen!
En in deze tijd gaat het alleen over geld!

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:04

Anne_GTI schreef:
Twiggy2008 schreef:

Als je in het buitenland wat krijgt met alleen een basisverzekering en je hebt je niet extra bijverzekerd kan dat wel een consequentie zijn dus voor je op reis gaat zou ik dat zeker even nakijken. Als je geen aanvullende dekking op je zorgverzekering hebt kan je bij de reisverzekering dit risico wel afdekken. Tarief 80 ct per dag op een tijdelijke reisverzekering of 12,50 bij een doorlopende reisverzekering.

Hoe weet jij dat zo goed? :?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:07

Da's mijn werk ;)
Net als het feit dat Friso niet in Nederland onder de dekking valt; da's beroepsgerelateerde informatie waar ik dagelijks mee werk.

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 21:08

Anne_GTI schreef:
Da's mijn werk ;)
Net als het feit dat Friso niet in Nederland onder de dekking valt; da's beroepsgerelateerde informatie waar ik dagelijks mee werk.

Leuk! :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 21:55

deruijter schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ik heb zelfs niet één keer ook maar de minste opmerking over jouw leeftijd gemaakt. Nou ga je toch dingen door elkaar halen, dame. :')

je hebt alweer niet goed gelezen, dame.
Er staat ik vind het gewoon erg jammer, dat er zo snel naar de leeftijd wordt gekeken.
Helaas staat hierin niet vermeld wie dit doet.

Als laatste dan, hierna ga ik met mijn zieke kop in bed liggen.
Als je niet wilt dat ik dat opvat als op mij slaand, moet je het niet tussen twee andere zinnen zetten die allebei aan mij gericht waren. Dan kun je er wel vanuitgaan dat ik dat opvat als dat je mij daarmee bedoelt. Ik ben daar niet de enige in, dat is me al wel duidelijk.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 06:28

SienenIvo schreef:
Denken jullie dat ie het gaat overleven??

Hoe vaak ga je dat nog vragen :? ...
Heb al eerder gezegd dat mijn kristallen bol "ja" gezegd heeft :j !

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 13:24

Sterre schreef:
SienenIvo schreef:
Denken jullie dat ie het gaat overleven??

Hoe vaak ga je dat nog vragen :? ...
Heb al eerder gezegd dat mijn kristallen bol "ja" gezegd heeft :j !

Ik kan dat niet ruiken! ;)

Jij wel dan!

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:18

russel schreef:
Nou zie hoe jaloers mensen zelfs nog als je feitelijk al voor 99% dood bent, nog zijn........

Nou inderdaad zeg... :\ Ik kan bijna niet geloven wat ik her en der in dit topic voor reacties lees.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:19

connie64 schreef:
Afgunstig=hoe kom je daar nou bij.Ik ben zeer gelukkig met mijn inkomen hoor.
Tis asociaal dat iemand prive dokters en de hele reutemeteut krijgt en geloof me dat gaat echt niet van zij n spaarrekeningetje af hoor!

want die beheer jij? :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:22

nynke55 schreef:
Haha Sienenivo, je slaat de spijker op de kop.

Al het gedoe en drukte om Friso, was alleen om het nieuws te vullen, met weet ik hoeveel tv zenders, elk met hun eigen journaals, radio , internet, kranten. Ze moesten er allemaal met de neus bovenop. Nu er niets meer gebeurt, wat nieuwswaardig is, gaan we weer over tot de orde van de dag, op de enkeling na, die zich afvraagt hoe het met Friso is.

}:0 Eerst krijgt ie teveel aandacht, nu te weinig? Er is niks meer te vertellen nee, het koninklijk huis wilde met rust gelaten worden, dat gebeurd nu...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 15:46

SienenIvo schreef:
Ik kan dat niet ruiken! ;)

Jij wel dan!

Nee, ruiken kan ik het niet, ik vertrouw volledig op mijn kristallen bol *D !
Mocht jij daar niet op vertrouwen (wat ik me goed kan voorstellen :D ), raad ik je aan de media in de gaten te houden :list: .
verootjoo schreef:
}:0 Eerst krijgt ie teveel aandacht, nu te weinig? Er is niks meer te vertellen nee, het koninklijk huis wilde met rust gelaten worden, dat gebeurd nu...

_/-\o_

connie64Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:18

ik hoop echt dat jullie nooit met zo n soort ongeluk en de gevolgen daarvan te maken krijgen.
De zorg die friso nu krijgt en de zorg die jouw man vader of zoon of wat dan ook verschilt enorm.
Maargoed, volgens jullie mag ik zo niet denken of er een opmerking over maken.Ik zal me er niet meer mee bemoeien ok.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 17:25

Defineer: Jullie... want nu spreek je het hele topic aan IMO