Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moeni11 schreef:ladylay schreef:En de criminelen doelde ik ook op.
Zal wel een nieuwe post doen, ipv toevoegen.
Staat in de cijfers dat de meeste criminelen toch echt allochtonen zijn.
~
Ga dan eerst eens nadenken hoe dat komt, voor je die mensen veroordeeld.
Heino schreef:ladylay schreef:Staat in de cijfers dat de meeste criminelen toch echt allochtonen zijn.
Ohja?
Moeni11 schreef:ladylay schreef:En de criminelen doelde ik ook op.
Zal wel een nieuwe post doen, ipv toevoegen.
Staat in de cijfers dat de meeste criminelen toch echt allochtonen zijn.
~
Ga dan eerst eens nadenken hoe dat komt, voor je die mensen veroordeeld.
x_Marr schreef:Het enige wat ik hier even wil zeggen dat ik het toch iedere keer weer verassend vind dat de meeste mensen die tegen de PVV zijn en tegen de PVV stemmers zijn zelf, volgens hun, ook aan het discrimineren zijn.
Want PVV stemmers zijn dom, denken niet na, hebben geen fatsoen en huppelen zo achter Geert aan zonder na te denken, en nog wel meer dingen heb ik gehoord.....
Toch vreemd dat Wilders dan wordt aangewezen dattie discrimineert maar dat peronen die hem daarvan beschuldigen het zelf dus ook doen.
HEEL apart vind ik zelf.
Heino schreef:Rebeccatjuh schreef:
Dus de "meeste criminelen" is een 1/3 van het totaal aantal verdachten?
sarabande schreef:x_Marr schreef:Het enige wat ik hier even wil zeggen dat ik het toch iedere keer weer verassend vind dat de meeste mensen die tegen de PVV zijn en tegen de PVV stemmers zijn zelf, volgens hun, ook aan het discrimineren zijn.
Want PVV stemmers zijn dom, denken niet na, hebben geen fatsoen en huppelen zo achter Geert aan zonder na te denken, en nog wel meer dingen heb ik gehoord.....
Toch vreemd dat Wilders dan wordt aangewezen dattie discrimineert maar dat peronen die hem daarvan beschuldigen het zelf dus ook doen.
HEEL apart vind ik zelf.
Nee hoor mensen die met verbazing Geert bezig gezien hebben, vragen zich alleen af hoe een weldenkend mens daar op kan stemmen en helaas is daar weinig adequate uitleg voor
x_Marr schreef:Het enige wat ik hier even wil zeggen dat ik het toch iedere keer weer verassend vind dat de meeste mensen die tegen de PVV zijn en tegen de PVV stemmers zijn zelf, volgens hun, ook aan het discrimineren zijn.
HEEL apart vind ik zelf.
HEEL apart vind ik zelf.
Suzeltje schreef:O ik vind PVV stemmers echt niet dom hoor. Ik snap ook best dat veel mensen op de partij gestemd hebben omdat ze verandering willen. Maar persoonlijk heb ik grote bezwaren tegen het partijprogramma en het gedrag van de partij. En dat vind ik jammer, want tot op zeker hoogte ben ik het met de partij eens.
Jade15 schreef:Moslims hebben ook stemrecht, zullen gezien de standpunten van de partij vast niet op de PVV stemmen dus heel verklaarbaar dat er in steden met veel Moslimnederlanders relatief minder gestemd is op Wilders.