Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:45

Sexy-Back, ook hier overheerste het gevoel wat we ook hadden na bekendmaking van de ramp bij de Twin Towers en de vuurwerkramp in Enschede..... ongeloof.

Britt_Sisi

druppeltje schreef:
Ho ho wacht even. Ik vind het niet raar dat het festival door gaat (waar moet je heen met al die mensen?). Ik vind het raar dat Cohen de beslissing niet neemt, maar dat hij andere dat laat doen.

precies je kan niet al die mensen in een keer naar huis doen, het ging al wel rond van 't is eerder afgelopen en iedereen gaat nu naar huis' en rond een uur of 6 gingen er wel erg veel mensen weg..

Cyntje

Idd... die agent op de fiets op het laatst... pfoe hé...

Anoniem

idd die agent op de fiets scheelde echt een haar zag zowat de dood in de ogen.

easygoing

Peter v/d Vorst vertelde vanmiddag op tv dat hij ook een zwangere vrouw heeft zien liggen brrr je moet er toch niet aan denken

Jolandaa_

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:46

die vrouw is dus dood

Britt_Sisi

jori_X schreef:
Ik was ook in Amsterdam toen het nieuws ons bereikte. Echt bijna niemand wist daar iets :oo Vond ik echt heel erg raar! Werd niet omgeroepen oid..

Ik snap wel dat 538 het niet zomaar afgelast heeft. Ik had er niet aan moeten denken wat voor chaos er dan was ontstaat in Amsterdam. Alleen op het museumplein waren veel meer dan 100.000 mensen!

Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij. Het is gewoon niet te begrijpen WAAROM iemand dit doet! Al die onschuldige slachtoffers. En al die familieleden en een geliefde moeten missen door een gestoorde gek.. Hoe kan je daar ooit vrede mee hebben?!

het is wel omgeroepen en zelfs nog een halve minuut stilte!!

Chrissy_

easygoing schreef:
Peter v/d Vorst vertelde vanmiddag op tv dat hij ook een zwangere vrouw heeft zien liggen brrr je moet er toch niet aan denken

Jeetje, dat is helemaal vreselijk... :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:47

Jolandaa_ schreef:
die vrouw is dus dood

ik vindt het dan dubbele moord

Shadow0

suleilitha schreef:
Sexy-Back, ook hier overheerste het gevoel wat we ook hadden na bekendmaking van de ramp bij de Twin Towers en de vuurwerkramp in Enschede..... ongeloof.

Met alle respect, maar ik vind de bijna drieduizend doden van de Twin Towers toch wel een andere categorie.

Koekje_

Ik ging daar rond 4 uur weg, maar toen gingen er echt nog hele mensenmassa's heen en bijna niets terug.

Rond een uur of 3 heb ik een paar mensen daar gesproken en niemand wist ergens vanaf. Dat vond ik wel heel erg raar! Dat er zo slecht informatie verstrekt werd in A'dam..

Anoli

suleilitha schreef:

idd ik zag het gebeuren en had het zo koud en was zo misselijk, nu nog trouwens...
het was net alsof ik weer op 11 september naar de tv keek...

Shiloh

slimmerik schreef:
druppeltje schreef:
Net op RTL boulevard, Burgemeester Cohen van Amsterdam liet de beslissing om het door te laten gaan over aan 538 zelf. Dat vind ik echt raar.

Ik vind dat hypocriet ..... hier op bokt wordt al uren "gesmuld" van dit drama. Daar doen jullie allemaal aan mee en wordt normaal gevonden. Als je ècht aangeslagen bent dan ga je niet keer op keer de beelden bekijken en heel internet afsporen naar de vreselijkste beelden.... :n

Laat iedereen eens op hun eigen manier bepalen hoe ze zoiets verwerken en hoe ze met zoiets om gaan. Vind dat jij daar geen waarde oordeel aan hebt te geven. Als je het zo erg vind dat we het er hier op bokt over hebben, rot dan ff lekker op.

easygoing

suleilitha schreef:

Juist geen sensatie zoekerij , smullerij of wat dan ook.
Je zoekt naar een soort van bevestiging van het gebeuren hoe gruwelijk ook.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:48

Britt_Sisi schreef:
jori_X schreef:
Ik was ook in Amsterdam toen het nieuws ons bereikte. Echt bijna niemand wist daar iets :oo Vond ik echt heel erg raar! Werd niet omgeroepen oid..

Ik snap wel dat 538 het niet zomaar afgelast heeft. Ik had er niet aan moeten denken wat voor chaos er dan was ontstaat in Amsterdam. Alleen op het museumplein waren veel meer dan 100.000 mensen!

Ik kan er echt niet met mijn hoofd bij. Het is gewoon niet te begrijpen WAAROM iemand dit doet! Al die onschuldige slachtoffers. En al die familieleden en een geliefde moeten missen door een gestoorde gek.. Hoe kan je daar ooit vrede mee hebben?!

het is wel omgeroepen en zelfs nog een halve minuut stilte!!

Ja echt? Hoe laat dan?

Onali

Jolandaa_ schreef:
die vrouw is dus dood

:oo
Wat vreselijk ;(

Cyntje

Shadow0 schreef:
suleilitha schreef:

Met alle respect, maar ik vind de bijna drieduizend doden van de Twin Towers toch wel een andere categorie.

Maar het ongeloof kan net zo groot zijn... dergelijke dingen zijn moeilijk te bevatten.
Wie weet wat dit voor NL nog gaat betekenen :)

Polivy

Die drie kinderen behoren trouwens tot de zwaargewonden

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:49

Shiloh schreef:
slimmerik schreef:

Ik vind dat hypocriet ..... hier op bokt wordt al uren "gesmuld" van dit drama. Daar doen jullie allemaal aan mee en wordt normaal gevonden. Als je ècht aangeslagen bent dan ga je niet keer op keer de beelden bekijken en heel internet afsporen naar de vreselijkste beelden.... :n

Laat iedereen eens op hun eigen manier bepalen hoe ze zoiets verwerken en hoe ze met zoiets om gaan. Vind dat jij daar geen waarde oordeel aan hebt te geven. Als je het zo erg vind dat we het er hier op bokt over hebben, rot dan ff lekker op.

Misschien kan iedereen gewoon even ophouden met dat gekibbel. Niet echt gepast lijkt me ;)

Polivy

Hebben ze trouwens bevestigd dat die zwangere vrouw overleden is?

Anoniem

Polivy schreef:
Die drie kinderen behoren trouwens tot de zwaargewonden

kinderen zijn kwetsbaarder...

Polivy

Ja, helaas wel :(:)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:50

ja, peter r de vorst bevestigde dat

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:50

Vreselijk zeg... :(:)