Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Als er overtuigend bewijs was geweest zat ze nu al vast. Blijkbaar kan de politie de zaak niet rond krijgen.
faye schreef:Het gaat niet om wat er in het nieuws komt, het gaat erom dat de politie het niet rond krijgt vwb Kate. En dat zegt op zich heel veel.
faye schreef:Misschien moet je je eens wat meer open stellen voor anderen en hun mening en andere mogelijkheden
katiavl schreef:Daadwerkelijke bewijzen komen niet in het nieuws of de reporters moeten mooie contactpersonen hebben wat wel eens gebeurd, ik blijf erbij men gut feeling verteld dat er iets is. Maar ik weet niet wat (logisch natuurlijk) maar zelfde feeling verteld ook dat er niks gaat gebeuren, en pas binnen aantal jaren in untold crime gaat uitkomen, zoals zo veel....
Zeker het potje die ze er nu van maken,
faye schreef:Precies Cayenne, als je hier ook maar iets oppert wat niet negatief voor de McCann's is dan zit het hele opgedraaide topic in je nek, want ze zijn hier al veroordeeld
faye schreef:Jeetje Lusitana, ben je ineens portugees rechercheur?![]()
![]()
Misschien moet je je eens wat meer open stellen voor anderen en hun mening en andere mogelijkheden
faye schreef:Het gaat niet om wat er in het nieuws komt, het gaat erom dat de politie het niet rond krijgt vwb Kate. En dat zegt op zich heel veel.
faye schreef:Jeetje Lusitana, ben je ineens portugees rechercheur?![]()
![]()
Misschien moet je je eens wat meer open stellen voor anderen en hun mening en andere mogelijkheden
Cayenne schreef:@Lusitana, ik denk dat Faye en Russel vooral bedoelen dat er meerdere opties mogelijk zijn dan degene die jij aanhaalde. Dat jij het zo interpreteert, wil niet zeggen dat het ook zo is
katiavl schreef:faye schreef:Het gaat niet om wat er in het nieuws komt, het gaat erom dat de politie het niet rond krijgt vwb Kate. En dat zegt op zich heel veel.
Weet je hoelang het geduurd heeft voor ze pandy konden oppakken, daar hadden ze al heel lang vermoeden en al enkele bewijzen. En daar was nog niet eens een heel mediacircus rond
Cayenne schreef:Pandy*krijgt rillingen nog*
Daar heb ik toen serieus nachtmerries over gehad
Het pleit wel voor de McCanns dat ze het nog steeds in de media willen houden, maar goed dat kan ook een dekmantel zijn.
Ann schreef:Ik denk dat het communicatieprobleem o.a. veroorzaakt wordt door wat voor sommige mensen feiten zijn, door anderen slechts als aannames worden gezien.
faye schreef:Precies Cayenne, als je hier ook maar iets oppert wat niet negatief voor de McCann's is dan zit het hele opgedraaide topic in je nek, want ze zijn hier al veroordeeld
Ann schreef:Ik denk dat het communicatieprobleem o.a. veroorzaakt wordt door wat voor sommige mensen feiten zijn (en zo ter discussie worden gebracht), door anderen slechts als aannames worden gezien.