Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 11:59

Dat zag je bij Herman Cain ook, die kreeg ook een terugslag na een week ongeveer en overleed toen alsnog. Niemand kan al zeggen dat het super gaat met Trump.

8nnemiek

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 12:02

Zeker nu hij zo stijf staat van de medicijnen kan hij zich beter voelen dan dat hij daadwerkelijk is.
Ik ken ook genoeg verhalen van mensen waarmee het eerst beter leek te gaan en die later alsnog in het ziekenhuis belanden en zelfs overlijden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 12:04

Rinske schreef:
Dat zag je bij Herman Cain ook, die kreeg ook een terugslag na een week ongeveer en overleed toen alsnog. Niemand kan al zeggen dat het super gaat met Trump.

Dat wordt inderdaad veel aangehaald nu :j Die leek ook flink op te knappen, en piepte er toen alsnog zo ineens tussenuit.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 12:42

Ik zag deze beelden ook, het gaat inderdaad een beetje moeizaam, maar misschien lijkt dat ook zo omdat we er erg op letten. Het viel me ook op dat hij nogal stond te wiebelen bij de militaire groet.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 12:45

De man is zo vreselijk gedreven, het komt voor hem allemaal zo ongelukkig uit dat hij risico's met zijn gezondheid neemt nu. Ik merk dat ik dit toch heel sneu vindt allemaal en mijn hart vast houdt voor hem.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 12:53

De Dexamethason moet veel invloed hebben. Ik denk dat hij veel zwakker is dan hij toont. Ik heb het nooit gebruikt maar wel heel vaak de maximale dosis prednison, ook een corticosteroïd. En ik kan je vertellen: ik woog nog geen veertig kilo en mijn darmen waren volledig aan gort. Maar ik voelde me fantastisch.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:00

Wooh, hebben jullie ook het verhaal gelezen dat Trump zich heeft opgeofferd door te kiezen voor experimenteel behandeling.

Hij is net de nieuwe morderne Jezus die de Corona verslagen heeft.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:03

Blussem schreef:
Wooh, hebben jullie ook het verhaal gelezen dat Trump zich heeft opgeofferd door te kiezen voor experimenteel behandeling.

Hahahahahahahaha _/-\o_ _O- _O- _O- _O-

Edit: bedankt voor de lach, die had ik even nodig vandaag.
Moderne jezus, serieus? Als Trump ook maar iets gaf om andere mensen zou hij al niet als besmettelijk persoon een ritje gemaakt hebben waarbij anderen in gevaar gebracht zijn, puur alleen vanwege communicatie-redenen die naar mijn inziens niet opwegen tegen de gezondheidsrisico's.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:10

Blussem schreef:

Dat ik op jou nog reageer... maar naaahhh, dat ligt toch net wat anders :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:30

Blussem schreef:

Hahahahaha :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:31

Blussem schreef:

Hij lijkt meer op de nieuwe keizer Nero.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:33

Blussem schreef:

Leuke humor heb je Blussem. Trump vergelijken met moderne Christus houden we erin _O- +:)+
.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:54

pien_2010 schreef:
De man is zo vreselijk gedreven, het komt voor hem allemaal zo ongelukkig uit dat hij risico's met zijn gezondheid neemt nu. Ik merk dat ik dit toch heel sneu vindt allemaal en mijn hart vast houdt voor hem.

Gedreven of de werkelijkheid ontkennen, zelfs nu hij zelf besmet is? Ik denk het laatste.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:55

Blussem schreef:

Dit zeg je om te trollen, toch? :') :') :') :')

Er zijn weinig mensen die zo ver van Jezus afstaan als Trump, hahahaha. Maar bedankt voor de lachbui in iedergeval :)) :') .

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:56

Blussem schreef:

_O- _O- Daar ging mijn thee :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 13:57

Karl66 schreef:
pien_2010 schreef:

Gedreven of de werkelijkheid ontkennen, zelfs nu hij zelf besmet is? Ik denk het laatste.

Zeker dit. Hij probeert de grote sterke leider uit te stralen, maar is allesbehalve dat.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:03

Ik vind dat sneu ook al vind ik Trump een waardeloze president, zoals hij nu bezig is dat is niet goed voor zijn gezondheid. Hij zit zo in de ontkenning. Maar misschien zie ik het fout en gaat hij ons verrassen. En is hij volgende week weer echt fris en fruitig.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:15

Wanneer zijn medicatie is uitgewerkt moet ik nog zien of hij hersteld is, kan maar zo helemaal verkeerd gaan. Hij is inderdaad behept met het idee dat je geen zwakheid mag tonen, er in gestampt door zijn vader. Die man heeft gewoon een stoornis , blijkt ook uit het feit dat hij gesneuvelde soldaten lozers noemde. Hij is gewoon verkeerd bezig en dit kan, buiten het hele verkiezingsproces om, wel eens goed fout af gaan lopen.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:21

Blussem schreef:
Nou, ik vindt juist goed dat Trump er voor gekozen heeft om zich zo te laten behandelen. Op deze manier laat hij wel zien dat ze blijkbaar al de oplossing hebben tegen het Corona probleem.

Het is jammer dat we in Nederland geen Trump hebben.

Ook al hebben ze die oplossing (1 persoon genezen is niet een oplossing overigens) - de gemiddelde Amerikaan heeft er geen ruk aan want heeft absoluut niet dezelfde beschikking tot gezondheidszorg.

Ik ben heel erg blij dat wij in Nederland geen Trump hebben en dat iedere Nederlander toegang heeft tot kwalitatief hoogwaardige gezondheidszorg.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:24

bigone schreef:
Die man heeft gewoon een stoornis , blijkt ook uit het feit dat hij gesneuvelde soldaten lozers noemde.

Ik ben geen dokter, maar wel slim (om even in Trump jargon te blijven ;))... ik denk dat die vent gewoon n dikke narcist is. En ik denk dat je die inderdaad niet als hoofd van een machtig land moet willen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:25

bigone schreef:
, blijkt ook uit het feit dat hij gesneuvelde soldaten lozers noemde.

Bron voor dit "feit"?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:40

enzino schreef:
bigone schreef:
, blijkt ook uit het feit dat hij gesneuvelde soldaten lozers noemde.

Bron voor dit "feit"?

Had je dat gemist ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:40

Blue_Eyes schreef:

Al geef je 100 bronnen, het is allemaal gebaseerd op een stuk uit The Atlantic die zich weer baseerd op "anonieme bronnen". Sindsdien is er niemand naar voren gekomen om het te bevestigen en meerdere vijanden (politieke tegenstanders en mensen die erbij waren en extreem kritisch over hem zijn) van Trump hebben aangegeven dit niet gehoord te hebben en het niet te geloven.

Maar als iemand het als "feit" wil blijven bestempelen dan mag dat natuurlijk, realiseer je dan wel dat het bewijs voor dat feit flinterdun is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 14:43

bigone schreef:
Had je dat gemist ??

Zie mijn antwoord hierboven. En het lijkt me onnodig om een post van iemand anders van 10 minuten daarvoor, waar nog geen reactie op was gekomen, peoberen te herhalen zonder verdere toevoegingen. Voelt een beetje "stokerig" aan.

Misschien volgende keer een beetje geduld?