Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Of British nationality, cannot speak or write Portuguese, therefore an interpreter is present taken from a list provided by the Consulate, ADSR.
Also present Carlos Pinto de Abreu, attorney.
KMH confirms all of what was stated before the Policy on May 4, 2007, the day following the events under investigation.
Citaat:De getuigenis van de Engelse vrouw van in de zeventig (Pamela Fenn), die een appartement boven het appartement van de McCanns bewoonde, geeft ook aan dat Kate soms gewelddadig werd. Zij had geen controle meer, het geschreeuw van het meisje dat haar vader riep, was hoorbaar. Er is een andere getuige, ook Engelse, die naar hetzelfde scenario verwijst. Kate leek momenten van agressie te hebben jegens haar kinderen: Het was de vader, hoewel meer afwezig, die meer emotionele controle toonde.
Kate weerlegde al deze verdenkingen bij de gerechtelijke politie van Portimão, waar ze werd verhoord, en in deze context legden ze het strafrechtelijke kader voor dood door nalatigheid uit. De CM weet dat de rechercheurs, hoewel ze haar niet rechtstreeks met mogelijke agressie hebben geconfronteerd, hebben uitgelegd dat door het ongeval niet te bekennen, dit de deur zou kunnen openen naar een pijnlijker juridisch kader.
Wat betekent dat het niet langer dood door nalatigheid zou zijn, maar een gekwalificeerde misdaad of met mogelijke opzet.
Lusitana schreef:Cayenne schreef:Ik heb de update docu van 60 minutes gezien en ik vind het wel veelzeggend dat hij ook het idee had om een geluidsdichte kelder te bouwen ala Jozeph Fritzl.
En het feit dat hij alles documenteerde van zijn slachtoffer(s?) kan ook een belangrijk punt in het onderzoek zijn momenteel.
Hij heeft nog geen woord gesproken tegen de politie. Alles wat we van hem weten komt van anderen en mensen van bv the Sun en SkyNews die gewoon dingen zitten te verzinnen. Ik geloof geen ruk van die kelder. Hoe wil je dat doen zonder huis? Hij was bijna constant onderweg, woonden bij anderen in als een parasiet. De "kelders" die gevonden zijn hadden niet eens een ingang.
Wat er op die stick staat weten we niet allemaal, maar wat we wel weten is dat hij er vooral masturberend op staat. De video van de verkrachting stond volgens mij op een cd en hadden ze al eerder.
En ALLES hadden ze al eerder. Jaren eerder. Ik begrijp nog steeds niet waarom het nu ineens een groots verhaal is.
En nog steeds, wat is het verband met Maddie?
Lusitana schreef:Waar lees je dat dan?
ThreeFingers schreef:Zelfs de 1 van de bekendste journalisten, die vanaf het eerste begin op de zaak zat, en de schaduw van de Mccanns was.
Geeft aan dat Amaral gelogen heeft....