Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ja ik ook, gezien de houding van Wilders lijkt het ook niet echt waarschijnlijk dat er een werkbaar kabinet gaat komen
http://www.kranten.com/a/7716184/64120/
Hij blijft negatieve aandacht nodig hebben, en alleen in Nederland is te weinig.
Citaat:,,Het is een gewelddadige ideologie vergelijkbaar met het communisme en fascisme", zei de PVV-leider op de Australische televisie.
Taj_Mahal schreef:sarabande schreef:Ja ik ook, gezien de houding van Wilders lijkt het ook niet echt waarschijnlijk dat er een werkbaar kabinet gaat komen
http://www.kranten.com/a/7716184/64120/
Hij blijft negatieve aandacht nodig hebben, en alleen in Nederland is te weinig.Citaat:,,Het is een gewelddadige ideologie vergelijkbaar met het communisme en fascisme", zei de PVV-leider op de Australische televisie.
tja, dat blijkt maar weer uit wat er vandaag in de Telegraaf stond, Geert heeft af en toe echt wel gelijk hoor
silverado schreef:In de oppositie kan Geert de boel lekker een beetje warm stoken zonder in feite keihard te moeten bewijzen dat hij het kan.
Hoe het verder moet? Geen idee.. vragen vragen vragen en momenteel geen antwoorden
silverado schreef:Ik ben zeer zeker niet anti-CDA en ben zelfs van mening dat het CDA in de basis een zeer goede partij is. Men heeft alleen de laatste jaren te worstelen met interne problemen.
Ab Klink is zeer zeker een capabel man maar het feit dat hij het rookverbod in de horeca heeft bewerkstelligd neem ik hem niet in dank af. **silverado zit nu even in de subjectieve modus**
silverado schreef:Betreffende het zorgstelsel: dat is flink duurder geworden (de kosten voor zorg uiteraard ook) maar is de kwaliteit van de zorg verbeterd? daarnaast is het voor veel mensen met een nominaal inkomen of daaronder financieel gezien een erg zware last geworden.
silverado schreef:Doelt u op de Subjectieve modus? In dat geval gaat het alleen om het rookverbod. Wat ik bedoel met subjectief is dat ik graag een sigaretje rookte tijdens het uitgaan (inmiddels reeds enige tijd rook-vrij) maar uiteraard kan en mag ik een politicus niet veroordelen om enkel en alleen het feit dat hij mij een sigaret in de horeca ontneemt.
Betreffende het zorgstelsel: dat is flink duurder geworden (de kosten voor zorg uiteraard ook) maar is de kwaliteit van de zorg verbeterd? daarnaast is het voor veel mensen met een nominaal inkomen of daaronder financieel gezien een erg zware last geworden.
sarabande schreef:silverado schreef:Betreffende het zorgstelsel: dat is flink duurder geworden (de kosten voor zorg uiteraard ook) maar is de kwaliteit van de zorg verbeterd? daarnaast is het voor veel mensen met een nominaal inkomen of daaronder financieel gezien een erg zware last geworden.
Dat is ook het probleem binnen deze hele formatie. Volgens Rutte was men het eens, CDA heeft weinig met de zorg ondanks de christelijke grondslag die naastenliefde doet verwachten. Maar Geert heeft zijn kiezers grote beloftes op dat punt gedaan en gedoogde dus wat VVD en CDA daar mee voor hadden.
Dat vooral is de reden dat ik blij ben dat deze onzalige coalitie niet doorgaat.
Een nationaal kabinet met wat meer zorg en de boel wat meer verdeeld dat lijkt me voor het land het beste.
christel1857 schreef:Dat is wel heel kort door de bocht krackertje. Ik neem aan dat je het zo schrijft omdat je een punt wil maken. Maar ik kan wel vanuit mezelf spreken dat ik totaal niet in het beeld pas wat jij 'blijkbaar' van een pvv-stemmer hebt.
krackertje schreef:christel1857 schreef:Dat is wel heel kort door de bocht krackertje. Ik neem aan dat je het zo schrijft omdat je een punt wil maken. Maar ik kan wel vanuit mezelf spreken dat ik totaal niet in het beeld pas wat jij 'blijkbaar' van een pvv-stemmer hebt.
Misschien dat de PVV-stemmers een ander beeld hebben van Wilders als dat ik heb?
Als ik het over Wilders heb, heb ik het niet over jou als individu maar over de persoon Wilders zoals ik hem beoordeel op datgene wat hij laat zien.