Moeni11 schreef:Ik vind het verschrikkelijk dat mensen op hun geloof worden gediscrimineerd! Ik schrik daar echt van!
Zelf ben ik woonachtig in een van de grotere steden van Nederland en ik heb totaal geen last van mensen met een ander geloof.
Sterker nog: Ik vind het heerlijk dat ik dagelijks kan kiezen tussen: Chineens, vietnamees, thais, turks, surinaams enz. eten.
Multiculti: Het kan mij niet genoeg!
Ik ga nog verder dan jij ik vind het verschrikkelijk dat mensen worden gediscrimineerd punt.
Het is ook altijd zo grappig dat men het heeft over ongeoorloofde positieve discriminatie als het bijvoorbeeld over allochtonen of vrouwen gaat die gelijke rechten/behandeling verdienen. Terwijl onze maatschappij al eeuwenlang en nu nog steeds een beetje één grote voortrekkerij is van blanke mannen, maar die mogen kennelijk worden voorgetrokken, want daar hoor je zelden klachten over.
Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat in steden zoals Utrecht waar veel moslims wonen het percentage Wildersstemmers veel lager is dan in één of ander afgelegen dorpje in Limburg waar helemaal nog nooit een moslim geweest is. In Engeland gaat het zelfs nog een stap verder, jonge mensen die een gezin willen stichten verhuizen nu in sommige steden uit overwegend blanke wijken naar wijken vol met moslims en/of hindoe's omdat daar een aangenaam leefklimaat heerst om je kinderen te laten opgroeien.