Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ThePast03 schreef:Columbia is al duidelijk geworden dat hij daar niets mee te maken heeft gehad, dus laten we het bij de feiten houden die nu op tafel liggen en dat is de verdwijning van NH (waarvan ik denk dat zijn vader ook een grote rol gespeeld heeft) en de moord in Peru.
Verder heeft Joran ook een moeder en 2 jongere broers. Dit voor de mensen die zeggen: zou je da took zeggen als het jouw dochter was geweest. Wat zou je zeggen als Joran jouw zoon was?
horseyfries schreef:ThePast03 schreef:Columbia is al duidelijk geworden dat hij daar niets mee te maken heeft gehad, dus laten we het bij de feiten houden die nu op tafel liggen en dat is de verdwijning van NH (waarvan ik denk dat zijn vader ook een grote rol gespeeld heeft) en de moord in Peru.
Verder heeft Joran ook een moeder en 2 jongere broers. Dit voor de mensen die zeggen: zou je da took zeggen als het jouw dochter was geweest. Wat zou je zeggen als Joran jouw zoon was?
Volgens mij zijn de mensen die vinden dat hij in Peru terecht moet staan de enigen die zich aan de feiten houden, de rest zijn insinuaties door zijn advocaat die natuurlijk graag naar een ander land wil uitwijken....liefst Aruba....
horseyfries schreef:Volgens mij zijn de mensen die vinden dat hij in Peru terecht moet staan de enigen die zich aan de feiten houden, de rest zijn insinuaties door zijn advocaat die natuurlijk graag naar een ander land wil uitwijken....liefst Aruba....
horseyfries schreef:Er is geen feit om te staven dat hij iets anders dan zijn "normale straf" zou krijgen in de gevangenis daar, dat zijn slechts speculaties. Het wordt pas een feit op het moment dat het daadwerkelijk gebeurd.
ThePast03 schreef:horseyfries schreef:Er is geen feit om te staven dat hij iets anders dan zijn "normale straf" zou krijgen in de gevangenis daar, dat zijn slechts speculaties. Het wordt pas een feit op het moment dat het daadwerkelijk gebeurd.
En laat dat nu net hetgene zijn wat mij verontrust in deze zaak.
Een minister in Peru heeft zelf bekendgemaakt dat hij bovenaan de lijst van de medegevangenen staat, maar bewijzen kun je het inderdaad pas als ze hem onthoofden.
Ik vind het triest om te lezen dat er zelfs mensen zijn die het prima vinden dat hij veel zeepjes op moet gaan pakken, oftewel verkracht zou gaan worden.
MarcoBorsato schreef:Maar zijn 'normale' straf betekent dus dat hij in een gevangenis zit met 1 bewaker op 100 gevangenen die daar de dienst uit maken. Dat vind ik verschrikkelijk. En niet alleen voor Joran, voor alle gevangenen in het buitenland. Ik heb een tijd fanatiek gewerkt voor Amnesty
en ik ben er nog steeds lid van.