Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:druppeltje schreef:Net op RTL boulevard, Burgemeester Cohen van Amsterdam liet de beslissing om het door te laten gaan over aan 538 zelf. Dat vind ik echt raar.
Ik vind dat hypocriet ..... hier op bokt wordt al uren "gesmuld" van dit drama. Daar doen jullie allemaal aan mee en wordt normaal gevonden. Als je ècht aangeslagen bent dan ga je niet keer op keer de beelden bekijken en heel internet afsporen naar de vreselijkste beelden....
zij schreef:hij komt uit huissen en het was dus echt om de koninklijke familie te doen...
wat ik dan niet snap: wat wilde hij bereiken met zo`n klein autootje? had dan bommen meegenomen ofzo? zou die vent gewoon zo enorm dom zijn dan???
ik vroeg mij trouwens af.. ze zeiden vanmiddag al dat de vlaggen half stok moesten. is dat bij jullie al zo? hier heb ik er 2 van de paar honderd maar halfstok zien hangen...
easygoing schreef:Hypocriet??? Gesmuld???
Zou niet meer ongeloof zijn wat mensen er toe beweegt om steeds maar weer naar de beelden te kijken.
Dit is niet te bevatten.
Karin schreef:Het kan natuurlijk zijn dat mensen vanmorgen de vlag hebben uitgehangen, vervolgens van huis zijn gegaan en de rest van de dag nog niet thuis zijn geweest. Die hebben dus ook niet de vlag halfstok kunnen hangen - of misschien weten ze niet dat dat is 'afgesproken'.