Lusitana schreef:Okee, de meningen over de portugeze politie komt dan gewoon uit jullie brein gesproten, maar negatief blijft het.
Dat zeg ik toch helemaal niet, ik heb het over het gebruik van de ouders bij de rechtzaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Okee, de meningen over de portugeze politie komt dan gewoon uit jullie brein gesproten, maar negatief blijft het.
katiavl schreef:Lusitana ik hoorde iets dat ze het onderzoek van die moeder en oom gaan gebruiken in de rechtbank. Met name dat dosier van slagen en verwondingen van politie bij verhoor, leek me ergens logisch als je de politie wilt breken, weet jij er iets van?
Lusitana schreef:katiavl schreef:Lusitana ik hoorde iets dat ze het onderzoek van die moeder en oom gaan gebruiken in de rechtbank. Met name dat dosier van slagen en verwondingen van politie bij verhoor, leek me ergens logisch als je de politie wilt breken, weet jij er iets van?
Dat is een van de dingen die ze hebben gevonden als tegengevecht, evenals het bewijs willen voeren via een Amerikaanse zaak dat honden niet betrouwbaar zijn.
Persoonlijk zie ik niet wat het te maken heeft met een ondervraging van Kate, waar woordvoerders, vertalers etc bij zaten, en jaren later plaatsvond. De betreffende rechercheur, of wat was het, is er niet zomaar vanaf gekomen, er is onderzoek geweest. Ik denk ook niet dat niet beklag opgaat in een rechtbank, want, als gezegd het is heel duidelijk dat Kate nooit alleen is geweest met welke verhoorder dan ook, dus er kon verder niks gebeuren als zouden ze het willen.
katiavl schreef:Rare zaakjes, zouden beter op hun kindje concentreren en niet op de politie
Citaat:“ de laatste keer dat ik hem zag was rond middernacht. Ik was naar buiten gegaan om ene sigaret te roken en zag een man alleen. Hij was wanhopig. Hij huilde en riep oneindig vaak de naam van zijn dochter. Hij was buiten zichzelf.”
lottehorse schreef:hmm dat kan ook gelul zijn.. gewoon wat zeggen waarom komt hij daar nu pas mij?? waarom niet al veeel eerder? ik denk dat hij maar wat zecht.