Wat gaan jullie stemmen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat gaan jullie stemmen?

VVD
122 (14%)
D66
12 (1%)
PvdA
84 (9%)
CDA
102 (11%)
Groenlinks
57 (6%)
SP
186 (21%)
ChristenUnie
19 (2%)
Lijst Fortuyn
12 (1%)
Eén NL
5 (0%)
Partij voor de Dieren
96 (11%)
Groep Wilders
124 (14%)
SGP
2 (0%)
Weet nog niet!
40 (4%)

Totaal aantal stemmen: 861

Anoniem

Re: Wat gaan jullie stemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 09:59

Is Geert getrouwd? Bloos!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:00

russel schreef:
tita schreef:
goedemorgen

wisten jullie dat Geert Wilders een buitenlandse vrouw heeft??

Nou en? Heeft hij dan toegegeven dat hij racist is??

nee is ie niet hij is tegen buitenlanders die niet voldoende willen integreren

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:00

russel schreef:
faye schreef:
Als het aan de Sp ligt stort iedereen zijn salaris op 1 rekening en wordt dat hoofdelijk verdeeld, zo doen ze dat binnen de partij ook nog steeds Clown

Vandaar dat hij maar 1 shirt heeft. Clown

getver moet er niet aan denken..........nee ik werk er zelf voor

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:05

tita schreef:
goedemorgen

Ja een hongaarse.

Bah dat dat vrouke elke avond naast hem durft te kruipen..
Laatst bijgewerkt door Whiz op 24-11-06 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:05

ja dat las ik ook in de krant......zucht

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:11

tita schreef:
goedemorgen

Ja.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:12

En verandert dat iets aan zijn uitspraken?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:16

hee daar hebben we de anti ik haat wilders.......
nee maar ik wilde alleen maar ff duidelijk maken dat ie geen rascist is

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:18

"anti ik haat wilders" zou dus betekenen dat ik vóór Wilders ben. Je bedoelt vast dat ik "anti Wilders" ben? Nou, daar heb je zeker gelijk in. Op basis van zijn uitspraken kun je wel degelijk stellen dat hij racist is.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:22

oja de had een , tussen gemoeten.

Nee hij is geen rascist lees dan eens beter hij doet bepaalde uitspraken over groeperingen...
En met veel dingen ben ik het mee eens ik ben dus echt geen rascist........maar nederland is een land en niet een paradijs waar je overal van kan profiteren.........
Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Iedereen zorgt voor zijn eigen oude dag........met lichte ondersteuning van de overheid die voor indereen gelijk is

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:23

faye schreef:
Is Geert getrouwd? Bloos!

Haha! Haha! Haha!
Zou je niet denken met zo'n kapsel hè... een beetje vrouw steekt daar wel een stokje voor Clown

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:24

misschien is zijn vrouw slechtziend of blind Lachen

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:24

Richting Amerika? Wees maar heel erg blij dat het hier niet zo is, dan zou je waarschijnlijk wel anders piepen.
Ik heb nergens gezegd dat jij een racist bent, maar wel dat je behoorlijk rascistisch getinte opmerkingen maakt.

Nee, er had geen "een" tussen gemoeten.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:27

een , ik bedoel er had een komma tussen gemoeten

phoeh nederlandse taal
ff overnieuw
hee daar hebben we de anti, ik haat wilders

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:29

tita schreef:

Nee hij is geen rascist lees dan eens beter hij doet bepaalde uitspraken over groeperingen...
En met veel dingen ben ik het mee eens ik ben dus echt geen rascist........maar nederland is een land en niet een paradijs waar je overal van kan profiteren.........
Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Iedereen zorgt voor zijn eigen oude dag........met lichte ondersteuning van de overheid die voor indereen gelijk is

Krijg je dat hele profiteren verhaal weer! Bah komt me echt de strot uit nu.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:30

tita schreef:

Oh... dus als je alleen uitspraken doet over groeperingen ben je geen rascist.
Alle negers zijn slecht, is dus geen rascistische uitspraak Vork
Hitler was dus de goedheid zelve... hij had het immers enkel over Joden als bevolkingsgroep Vork

Je zou eens moeten weten in hoeverre Nederland een paradijs is... ook en zeker voor jou!

Zorg-systeem zoals in Amerika? Er bestaat geen slechter systeem dan dat!!!
Dat is gewoon middeleeuws met het gevolg dat arme mensen geen gezondheidszorg kunnen betalen, veel slechtere gezondheidstoestand hebben en daardoor ook nooit uit die armoede komen. Daar wordt een land alleen maar slechter van.... Nederland moet in de breedte sterkter worden, dán los je problemen op... niet door rijke mensen sterker te maken en de rest te laten creperen, dan wordt een land uiteindelijk over de gehele linie zwakker. Dat is immers wat een moderne samenleving zo welvarend maakt: over de gehele linie gezien, heeft bijna niemand het écht slecht.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:30

Nee, ook geen komma. Lastig hè, die Nederlandse taal. Ik begrijp best dat buitenlanders er last mee hebben. Knipoog

Maar goed, terug naar Amerika: je zou dus graag naar een stelsel willen waar, kort gezegd, de zwakkeren zwak blijven en de sterkeren altijd overwinnen. Door sowieso de basisbehoeften van een mens (waaronder medische zorg) weg te halen, creeër je een samenleving die volledig een eigen leven gaat leiden. Ook bevorder je op die manier de criminaliteit.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:32

tita schreef:

Ik begrijp niet zo goed wat dat met de discussie of Wilders wel of geen raCist is, te maken heeft. Maar de uitspraak "Weg met de Islam" doet vermoeden dat ie het wel is.

Citaat:

Heb je je wel eens verdiept in het ameriKaanse zorgstelsel?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:34

Aimee schreef:
tita schreef:

Hitler was dus de goedheid zelve... hij had het immers enkel over Joden als bevolkingsgroep Vork

Vandaar natuurlijk dat "Heil Hitler" (ik hoop dat iedereen het sarcasme even wil oppakken?). En hij was zo vriendelijk om de groepen waar hij tegen was te isoleren, te voorzien van een duidelijk merkteken en vervolgens op te jagen als beesten en te doden. En waarom? De waanideeën van één enkele man!

Tita, nu zul jij op jouw beurt waarschijnlijk gaan roepen: Wilders is geen Hitler. Dat zeg ik ook niet. Maar.... het zijn de ideeën die hij nu naar buiten brengt waardoor in het verleden (en WOII is nog niet eens zo gek lang geleden) schrikbarende dingen zijn gebeurd.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:36

@Hitler heeft ook gewoon iedereen geindoctrineerd hoor. Als je die mensen individueel had gevraag of ze het daadwerkelijk eens waren met hitler hadden de meeste toch echt nee gezegd. Maar goed.. en dan toch zo'n kerel macht geven he!

edit: @ hitler?? hmmm beetje jammer... Vork
Laatst bijgewerkt door Whiz op 24-11-06 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:37

Lies vind jij de islam goede godsdienst en vind je dat ie verder uitgebreid mag worden hier in Nederland.

Hoe vind jij het dat buitenlanders 2 nationaiteiten hebben...allemaal vinden ze nederland een k#tland en hun eigen land is veeeeeeeeeel beter...........
Hoe vindt jij dat, dat veel mensen niet eens de moeite doen om te integreren.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:38

Laten we Wilders nou niet gaan vergelijken met Hitler

Hitler zou zich omdraaien in zijn graf Haha!

chevax

En dat is nou typisch het volgen van iemand en dingen roepen zonder precies te weten waar het over gaat, maar de buurman doet het, dus jij ook. En als je er pas achter komt hoe de vork in de steel zit als het al te laat is, kun je niet meer anders en moet je wel mee (anders was het voor de mensen die tegen Hitler opkwamen ook direct "einde oefening").

Aimee

Whiz schreef:
@Hitler heeft ook gewoon iedereen geindoctrineerd hoor. Als je die mensen individueel had gevraag of ze het daadwerkelijk eens waren met hitler hadden de meeste toch echt nee gezegd. Maar goed.. en dan toch zo'n kerel macht geven he!

edit: @ hitler?? hmmm beetje jammer... Vork

Wil je soms zeggen dat als alle Wilders-stemmers geconfronteerd worden met zijn standpunten en de gevolgen daarvan, dat ze dan wel allemaal instemmen?

tita

lies schreef:
tita schreef:

Ik begrijp niet zo goed wat dat met de discussie of Wilders wel of geen raCist is, te maken heeft. Maar de uitspraak "Weg met de Islam" doet vermoeden dat ie het wel is.

Citaat:

Heb je je wel eens verdiept in het ameriKaanse zorgstelsel?

JAAAAAAAAAAAAAAA ik zou bijna naar Amerika gaan