Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:tita schreef:goedemorgen
wisten jullie dat Geert Wilders een buitenlandse vrouw heeft??
Nou en? Heeft hij dan toegegeven dat hij racist is??
russel schreef:faye schreef:Als het aan de Sp ligt stort iedereen zijn salaris op 1 rekening en wordt dat hoofdelijk verdeeld, zo doen ze dat binnen de partij ook nog steeds
Vandaar dat hij maar 1 shirt heeft.
tita schreef:goedemorgen
tita schreef:goedemorgen
faye schreef:Is Geert getrouwd?
tita schreef:oja de had een , tussen gemoeten.
Nee hij is geen rascist lees dan eens beter hij doet bepaalde uitspraken over groeperingen...
En met veel dingen ben ik het mee eens ik ben dus echt geen rascist........maar nederland is een land en niet een paradijs waar je overal van kan profiteren.........
Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Iedereen zorgt voor zijn eigen oude dag........met lichte ondersteuning van de overheid die voor indereen gelijk is
Nee hij is geen rascist lees dan eens beter hij doet bepaalde uitspraken over groeperingen...
En met veel dingen ben ik het mee eens ik ben dus echt geen rascist........maar nederland is een land en niet een paradijs waar je overal van kan profiteren.........
Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Iedereen zorgt voor zijn eigen oude dag........met lichte ondersteuning van de overheid die voor indereen gelijk is
Citaat:Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Aimee schreef:tita schreef:
Hitler was dus de goedheid zelve... hij had het immers enkel over Joden als bevolkingsgroep![]()
Whiz schreef:@Hitler heeft ook gewoon iedereen geindoctrineerd hoor. Als je die mensen individueel had gevraag of ze het daadwerkelijk eens waren met hitler hadden de meeste toch echt nee gezegd. Maar goed.. en dan toch zo'n kerel macht geven he!
edit: @ hitler?? hmmm beetje jammer...
lies schreef:tita schreef:oja de had een , tussen gemoeten.
Ik begrijp niet zo goed wat dat met de discussie of Wilders wel of geen raCist is, te maken heeft. Maar de uitspraak "Weg met de Islam" doet vermoeden dat ie het wel is.Citaat:Wat betreft zorg-systeem wil ik wel richting naar America........wie werkt kan zich verzekeren wie niet wil werken krijgt geen geld wie niet kan werken krijgt sociale voorzieningen.
Heb je je wel eens verdiept in het ameriKaanse zorgstelsel?