pien_2010 schreef:Hij heeft toch gelijk, of vind jij van niet?
Je krijgt anders de situatie dat in de EU alle producten moeten voldoen aan bv de milieu normen die wordt afgesproken maar dat dan buiten de EU iedereen maar goedkoop mag produceren zonder aandacht voor de milieu normen waardoor de prijzen laag kunnen zijn. Dat is oneerlijke.
Voor boeren kan dit dus bv oneigenlijke concurrentie betekenen als het gaat om lamsvlees uit Nieuw Zeeland, koeien uit de USA etc.
Ik vind het alleen maar goed, want zelf ben ik voor gelijke monniken gelijke kappen, plus koop vooral je producten, voedsel zo dicht mogelijk bij huis (ook minder vervuilend).
Tango ik ben heel erg blij met je inhoudelijke economische posts. Dank je wel!
Ik vind zeker dat hij gelijk heeft
Ik vind het vreemd dat het uberhaupt een idee is... Maar ik heb al vaker aangegeven dat zaken wereldwijd aangepakt zouden moeten worden.
martichr schreef:ik vind dat je van de burger meer betrokkenheid mag verwachten ja..
Ik vind dat niet perse.. daar is een overheid voor.. je mag toch hopen dat de overheid je niet in de zeik neemt..
wat 996981 ook aangeeft..
daarnaast kan je nooit een verwachtingspatroon over anderen leggen. Niet iedereen is hetzelfde. Ik zou juist van de politiek verwachten dat zij veel meer moeite steken in het bereiken van de burger, dingen uitleggen etc..