Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:
Babootje schreef:pien_2010 schreef:Goed zo het bericht van de navo. Dat is de enige taal die het Kremlin verstaat.
(24 graden 's middags, dus lekker in het zonnetje nog wat gewerkt, verkoop plannetje geschreven). ♥
Verkoopplannetje? Ga je verhuizen van Frankrijk naar Spanje?
Citaat:Goed zo het bericht van de navo. Dat is de enige taal die het Kremlin verstaat.
(24 graden 's middags, dus lekker in het zonnetje nog wat gewerkt, verkoop plannetje geschreven). ♥
Citaat:Bakhmut is een drama. Het zou fijn Ijn als ze iets aan die raketaanvalken kunnen doen vanuit de zee.
martichr schreef:Bakhmut hadden ze een maand geleden al op moeten geven, strategisch geen belang en net als Soledar door de lage ligging moeilijk te verdedigen.
oomens schreef:martichr schreef:Bakhmut hadden ze een maand geleden al op moeten geven, strategisch geen belang en net als Soledar door de lage ligging moeilijk te verdedigen.
Misschien, maar door het zo lang vast te houden, hebben ze Rusland wel enorm veel troepen laten verspillen die anders wellicht effectiever waren ingezet.
Sizzle schreef:Elk gebied dat ze opgeven moet later weer terugveroverd worden. Daar is geen goede of slechte keuze ben ik bang.
martichr schreef:Sizzle schreef:Elk gebied dat ze opgeven moet later weer terugveroverd worden. Daar is geen goede of slechte keuze ben ik bang.
Daarmee zou strategie in een oorlog zinloos zijn? Iets nu opgeven om dat later met betere middelen en minder verliezen terug te veroveren lijkt mij de betere keuze in ieder geval.
https://mastodon.nl/@uanews@fed.celp.de ... 6261837384Citaat:▪️overtreding van vluchtregels;
▪️ technische storing helikopter;
▪️ opzettelijke acties om het voertuig te vernietigen.