Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunnda schreef:Nikass schreef:Moderatoropmerking:Bericht is tegen de regels van Bokt
Ik heb je getemd, persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
Vind je post verder ook niet eens een inhoudelijke reactie waard. Je maakt je schuldig aan wat je andere verwijt.
Froukje schreef:Ik lees nu al een hele tijd mee in dit topic en zie net dit artikel van RTL voorbij komen..
https://www.rtlnieuws.nl/onderzoek/arti ... sielcrisis
[ [url=m/2E5rMb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij hebben de meeste mensen in Nederland helemaal niet zoveel te klagen over noodopvang en ACZ's want 197!! gemeentes in Nederland hebben hier al 10 jaar niet aan mee gewerkt.
Helemaal typisch dat van de 25 armste gemeentes 88! procent een opvanglocatie heeft en van de 25 rijkste gemeentes maar 12 procent een opvanglocatie.
Ik snap dat het "hoge" noorden voor de rest van Nederland blijkbaar niet bestaat maar in Bloemendaal of Wassenaar kunnen ze ook vast wel ergens een noodopvang kwijt als ze echt zouden willen.
Nielojram schreef:Froukje schreef:Ik lees nu al een hele tijd mee in dit topic en zie net dit artikel van RTL voorbij komen..
https://www.rtlnieuws.nl/onderzoek/arti ... sielcrisis
[ [url=m/2E5rMb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij hebben de meeste mensen in Nederland helemaal niet zoveel te klagen over noodopvang en ACZ's want 197!! gemeentes in Nederland hebben hier al 10 jaar niet aan mee gewerkt.
Helemaal typisch dat van de 25 armste gemeentes 88! procent een opvanglocatie heeft en van de 25 rijkste gemeentes maar 12 procent een opvanglocatie.
Ik snap dat het "hoge" noorden voor de rest van Nederland blijkbaar niet bestaat maar in Bloemendaal of Wassenaar kunnen ze ook vast wel ergens een noodopvang kwijt als ze echt zouden willen.
Ho,ho, het is wel niet de laatste 10 jaar, maar Bloemendaal heeft jarenlang asielzoekers in het voormalig psychiatrisch centrum gehuisvest.
Nu staan er villa's op, dat terrein van voormalig PZ.
chanicha schreef:Net zoals ik vanmiddag al plaatste, je kan alle leegstaande gebouwen volstoppen met asielzoekers maar waar laat je ze daarna?
Dan heb ik het niet over de Oekraïners voor de duidelijkheid.
Froukje schreef:chanicha schreef:Net zoals ik vanmiddag al plaatste, je kan alle leegstaande gebouwen volstoppen met asielzoekers maar waar laat je ze daarna?
Dan heb ik het niet over de Oekraïners voor de duidelijkheid.
Kijk eens naar die reactie boven je.. Als ze ipv villa wijken nou gewoon eens rijtjes huizen zouden bouwen was er een stuk minder woningnood.
Echt, ik snap die afkeur voor asielzoekers echt totaal niet.. Als je huis morgen gebombardeerd wordt dank je god ook op je blote knietjes dat er een land is waar je welkom bent.
En ik kan uit ervaring zeggen, de Syriëers en Afghanen die bij ons op het werk rond lopen daar kunnen heel wat bokkers uit dit topic nog wat van leren..
Die werken hun ballen uit de broek en sturen nog de helft van hun salaris terug naar hun familie ook. En Nederlanders maar klagen dat alles hier zo duur is en oh wat hebben we het slecht hier met zijn allen..