Blussem schreef:bigone schreef:Ik had onderstaand bericht gepost in het algemene coronatopic maar past hier ook wel.
Op cnn stond ook dat voor de president alles uit de kast werd getrokken waar gewone Amerikanen niet voor in aanmerking komen. En het crue aan Trump is dat hij vandaag het virus weer compleet downplayed . Corona? Hoef je niet bang voor te zijn, kijk maar naar mij. Niets te vrezen , hoe zouden de zieken en nabestaanden van de meer dan 200.000 doden zich voelen bij die woorden? Ik denk dat Trump zo bezeten is van het feit dat hij absoluut niet als zwak wil worden gezien dat hij nu een gouden kans om stemmen te winnen heeft laten schieten. Was hij uit het ziekenhuis gekomen met een berouwvolle houding waarin hij zijn medeleven had betoond en had beloofd om er nu alles aan te doen om Corona er onder te krijgen had hij zichzelf een goede dienst bewezen. In plaats daarvan zegt hij eigenlijk dat Corona slachtoffers losers zijn.
Ik vind je reactie nogal bijzonder. Trump heeft dit nergens gezet. Dit lijkt meer op de gedachten van iemand met een negatief zelfbeeld.
Jij hebt alle berichtgeving ook op cnn ( in het Engels ) ook gevolgd ? En zo ja, heb je het begrepen?