Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikima schreef:Sannessep, hij heeft dit bewust gedaan, hij had een draaiboek in zijn auto liggen.
Dat hij gescheiden is, zijn baan kwijt, schulden, dat is nog geen reden om zoiets gestoords te doen.
Ikima schreef:Druppeltje had je anders verwacht van Cohen dan? Die man is gewoon te slap om in te grijpen.
druppeltje schreef:Net op RTL boulevard, Burgemeester Cohen van Amsterdam liet de beslissing om het door te laten gaan over aan 538 zelf. Dat vind ik echt raar.
Nessah schreef:sjonge jonge,reageren kan best wat vriendelijker.. reageer anders gewoon niet.. Het ging meer om het feit dat de toppers besloten hebben om niet optetreden aangezien ze dit niet passend vonden en Kane dus ook niet. Ik vind dat heel sportief.
Nikka schreef:Sannessep schreef:Ik hoorde dat die man pas gescheiden zou zijn, zijn kinderen niet meer zou mogen zien, ontslagen zou zijn, zijn huur niet meer kunnen betalen enzovoorts. Ellende dus. Waarschijnlijk wilde hij ergens heen met de auto, kon er niet langs vanwege de koningin, draaide kwaad om, er knapte iets in zijn verstand en gefrustreerd ging hij volgas door de hekken heen en ramde daarbij het publiek....
Ik denk zelf niet dat het zijn bedoeling was om de koningin te rammen of weet ik wat voor dingen er rond gaan... Ik weet dat het een speculatie is en dat ik daar voorzichtig mee moet zijn, maar wat als dit ongeveer klopt?
Ach gut die arme arme man. Taakstrafje dan maar?
Hij reed dan wel even gefrustreerd op volle snelheid in op een mensenmassa.
druppeltje schreef:Net op RTL boulevard, Burgemeester Cohen van Amsterdam liet de beslissing om het door te laten gaan over aan 538 zelf. Dat vind ik echt raar.
sexy_back schreef:druppeltje schreef:Net op RTL boulevard, Burgemeester Cohen van Amsterdam liet de beslissing om het door te laten gaan over aan 538 zelf. Dat vind ik echt raar.
en toch ook wel begrijpelijk, vergeet niet hoeveel mensen er daar zijn... als alles afgelast wordt krijg je misschien opstootjes, mensen die massaal naar het ns station lopen om naar huis t egaan...
gevolg... 1 grote chaos die wel eens erg verkeerd kan uitpakken...
nee ik snap het besluit wel, laat de dag gewoon langzaam aflsuiten door steeds meer dingen te sluiten maar niet alles in 1 keer dan wordt het 1 grote onoverzichtelijke en waarschijnlijk gevaarlijke situatie.
Karin schreef:Ikima schreef:Sannessep, hij heeft dit bewust gedaan, hij had een draaiboek in zijn auto liggen.
Dat hij gescheiden is, zijn baan kwijt, schulden, dat is nog geen reden om zoiets gestoords te doen.
Voor een gezond denkend mens niet. Voor iemand die in zijn hoofd de weg al een beetje kwijt is kunnen dat de spreekwoordelijke druppels zijn om door te slaan.