Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Ik begrijp Russel haar opmerking wel. Het merendeel van de users in dit topic lijkt ervan overtuigd dat de ouders schuldig zijn aan het overlijden van dit meisje. En daar is niets mis mee. Maar... mensen met een andere mening moeten ook de ruimte kunnen krijgen om met tegenargumenten te komen, zonder dat er meteen 'gehakt' van hen wordt gemaakt.
kekaro schreef:goeiemorgen, die haren waren misschien nog wel verklaarbaar geweest hoewel ik een meiske van die leeftijd geen reservewiel zie wisselen en het een combinatie is van sappen en haren voor zover ik het begrijp.
dan is het imo niet meer dan logisch dat je een beetje je bedenkingen krijgt bij het verhaal van de ouders.
ik hoop van harte dat de ouders er niets mee te maken hebben, buiten het alleenlaten van hun kinderen, en dat het meisje levend en wel gevonden word ergens.....
katiavl schreef:Maar dan is weer de vraag, wie kan er nu 25 dagen een lijkje verstoppen, als je onder het oog van de pers zit. Het kan dat is zeker, maar dat is wel verdomd moeilijk.
Maar goed er zijn er ook die jaren torsos van mensen in hun kelder hadden, of een etenje hadden terwijl hun vrouw en kind in de diepvries lagen
katiavl schreef:Wat is impasse?
russel schreef:Maar begrijpen jullie eigenlijk wel dat jullie mee doen met een massahysterie? Alles wordt aangemerkt als zijnde bewijs.
Nu maar afwachten.
Lusitana schreef:Voorlopig is de enige waar onterecht gehakt van gemaakt wordt, keer op keer, de Portugese politie, en daarin loopt de Britse pers, die jullie kranten voedt, in voorop.