Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik denk dat het overal gebeurd en iedereen heeft z'n eigen aandeel daarin. Lijkt wel een hetze te worden, als iedereen zich gewoon met z'n eigen leven bemoeide ipv anderen aan de hoogste boom knopen. Alsof dit wereldnieuws is.....
Zonnetje81 schreef:Ik denk dat het overal gebeurd en iedereen heeft z'n eigen aandeel daarin. Lijkt wel een hetze te worden, als iedereen zich gewoon met z'n eigen leven bemoeide ipv anderen aan de hoogste boom knopen. Alsof dit wereldnieuws is.....
Zonnetje81 schreef:Nee, alle mannen zijn slecht en alle vrouwen bij voorbaat onschuldig. Dat is pas je kop in het zand steken.
VuurVleugels schreef:Zonnetje81 schreef:Nee, alle mannen zijn slecht en alle vrouwen bij voorbaat onschuldig. Dat is pas je kop in het zand steken.
Zie je mij dat ergens zeggen? Ik studeer dit, aan de universiteit, dus ik denk dat ik een íets realistischer beeld heb van de situatie als dat jij dat hebt.
Sommige vrouwen lokken het uit, sommige mannen zijn slachtoffer. Die durven zich nóg minder te uiten, want 'ik was hard, dan zal ik het wel lekker gevonden hebben'. Daar is óók oog voor.
Maar wel goed om te weten dat mijn seksuele verleden, vanaf dat ik 9 jaar oud was, mijn eigen schuld was. Scheelt weer een rondje therapie, dank je wel!
Zonnetje81 schreef:Alsof mijn baas mij uit het niks een dick pick stuurt.... Ik geloof wel degelijk in 95% van de gevallen in een eigen aandeel van twee kanten ja.
Zonnetje81 schreef:VuurVleugels schreef:
Zie je mij dat ergens zeggen? Ik studeer dit, aan de universiteit, dus ik denk dat ik een íets realistischer beeld heb van de situatie als dat jij dat hebt.
Sommige vrouwen lokken het uit, sommige mannen zijn slachtoffer. Die durven zich nóg minder te uiten, want 'ik was hard, dan zal ik het wel lekker gevonden hebben'. Daar is óók oog voor.
Maar wel goed om te weten dat mijn seksuele verleden, vanaf dat ik 9 jaar oud was, mijn eigen schuld was. Scheelt weer een rondje therapie, dank je wel!
Het gaat hier over volwassen vrouwen, geloof niet dat marc een foto naar een medewerkster gestuurd heeft van 9 jaar oud. De boel uit z'n verband rukken is ook een specialiteit blijkbaar.
MarlindeRooz schreef:Dus als iemand via de chat tegen jou zegt "hoe gaat het" en "wat doe je dit weekend". Normale dingen die je ook op de werkvloer wel eens besprak. Dan mag diegene 's nachts met jeuk aan zijn leuter opeens wel vieze berichten sturen? Want zo ging dat hier. Ik had zelfs nog geantwoord dat ik "Met mijn VRIEND wat leuks ging doen". Toch kreeg ik smerige berichten en ik durfde niks te zeggen want ja ik was stagiaire en hij docent.
Zonnetje81 schreef:MarlindeRooz schreef:Dus als iemand via de chat tegen jou zegt "hoe gaat het" en "wat doe je dit weekend". Normale dingen die je ook op de werkvloer wel eens besprak. Dan mag diegene 's nachts met jeuk aan zijn leuter opeens wel vieze berichten sturen? Want zo ging dat hier. Ik had zelfs nog geantwoord dat ik "Met mijn VRIEND wat leuks ging doen". Toch kreeg ik smerige berichten en ik durfde niks te zeggen want ja ik was stagiaire en hij docent.
En dan maak je melding want je hebt het zwart op wit staan. Is toch allemaal niet zo ingewikkeld. Als dan zo'n school daar niks mee doet dat zegt toch genoeg. Maar je gaat niet na jaren niks doen dan in de media iemand aan de hoogste boom knopen is mijn mening. Je doet er dan iets aan of niet.
Zonnetje81 schreef:Vuurvleugels:
Jawel want de mannen zijn in dit gehele topic bij voorbaat schuldig en vrouwen mogen zichzelf kleden hoe ze willen daar is niks hoerigs of uitdagends aan.... Nou dan verschillen we van mening. Zolang het over volwassen vrouwen gaat in de settingen en de bekende nederlanders die genoemd worden geloof ik in een groot eigen aandeel van de vrouwen.
fotolijstje schreef:Zonnetje81 schreef:Vuurvleugels:
Jawel want de mannen zijn in dit gehele topic bij voorbaat schuldig en vrouwen mogen zichzelf kleden hoe ze willen daar is niks hoerigs of uitdagends aan.... Nou dan verschillen we van mening. Zolang het over volwassen vrouwen gaat in de settingen en de bekende nederlanders die genoemd worden geloof ik in een groot eigen aandeel van de vrouwen.
Stop maar alsjeblieft..
IEDEREEN mag zich kleden zoals die willen, dan krijg je geen vrijbriefje om mensen lastig te vallen.
Dat mannen hier worden genoemd is omdat het gewoon vaker voorkomt, al zou het andersom zijn is het nog steeds niet oke.
fotolijstje schreef:Je mening is schadelijk, dat zie je niet in en dat is jammer.
Een valse beschuldiging komt weinig voor en dat weet jij ook wel.