Indestal schreef:Maar dat is niet realistisch..was het maar zo dat politiek eerlijk is..beetje naif.
Klopt dat meer Clinton hebben gestemt, maar de senaat en de afgevaardigen zijn nog overwegend republikeins. En veel democraten hebben ook nu op trump gestemd omdat de beloften van de democraten gewoon niet waar gemaakt (kan) worden. En smachten op verandering..
De slogan Amerika weer groot maken heeft hem een soort reddende hand gegeven voor veel mensen.
En misschien gaat hij dat ook doen, maar zal voor velen niet op de gewenste manier gaan.
De republikeinen hebben 6 jaar maar 1 ding gedaan. Obama zo veel mogelijk dwars zitten. En nu wil jij beweren dat de Democratische kiezer dit beloond heeft door op Trump te stemmen? Alle statistieken die ik gelezen heb laten iets heel anders zien. De Democraten die niet op Hillary wilden stemmen hebben 3rd party gestemd. Zo gek om op de kandidaat van de partij te stemmen die hun kandidaat 6 jaar lang heeft tegengewerkt waren ze niet...[/quote]
Prachtige documentaire gezien..daar werden grote groepen democraten geïnterviewd en ja zij stemden Trump omdat de democraten te aarzelend zijn en zij onderhand iemand met man en woord wilden..ook werd Trump mooi belicht al vanaf hij net zakenman werd en in Amerika al jarenlang een flinke stem liet zien, niet onopgemerkt gebleven door Amerikanen, ook riep hij al jaren president te willen worden.
Zij belonen dit niet op deze manier, wat een rare stelling...
Ook nu zullen in Nederland veel stemmers van hun geloof gaan vallen en van hun vaste partij afwijken, sl is het masr een proteststem!
Ik heb altijd SP of PvdA gestemd, maar ben ze spuugbeu met al hun valse beloften en schikkingen en onderhand zich helemaal biet meer inzetten voor wat ze staan. Voor mij wordt het 50plus dit jaar! Ook al identificeer ik mij totaal niet met hun partij. In Amerika kan je maar 2 kanten kiezen..lijkt mij heeel moeilijk. En vergeet niet dat Hillary voor veel democraten ook niet hun keuze was...
Helaas maar als je docu's kijkt, interviews kijkt van nu eens even niet Pow of zo
, dan raak je op de hoogte. En dan kun je statements maken
.
Ik zuig nooit iets uit mijn duim...maar dat is wel wat bokt graag wil claimen, als je het niet met ze eens bent. Bizarre afspiegeling van de naatschappij tegenwoordig en juist daarom ben ik facebookloos! Om naar van te worden op social media.[/quote]
Grote groepen? Ben benieuwd naar die documentaire.. want die kun je maken zoals je wilt.. alleen de statistieken liegen niet.. en daaruit blijkt niets van wat je beweert
Clinton heeft nu circa 2 miljoen stemmen meer dan Trump, de enige reden dat hij president is, is het Amerikaanse systeem en de 3rd party stemmende democraten in een aantal swing states.
En voor wat betreft de protest stem.. die is er altijd geweest, zal ook altijd blijven..