Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Als er uit een onderzoek is gekomen dat de beveiliging op de luchthaven te wensen overliet, vind ik dat ze de nabestaanden moeten compenseren. Ik vind niet dat het 'de schuld' is van de luchthaven, dat vind ik ook een domme vraag want we weten allemaal wie het gedaan heeft.
snuffie123 schreef:lieveli schreef:Als er uit een onderzoek is gekomen dat de beveiliging op de luchthaven te wensen overliet, vind ik dat ze de nabestaanden moeten compenseren. Ik vind niet dat het 'de schuld' is van de luchthaven, dat vind ik ook een domme vraag want we weten allemaal wie het gedaan heeft.
Ja dat kan ik opzich wel begrijpen, maar ik vraag me dus echt af wat dat dan voor onderzoek is geweest en ben benieuwd WAT ze dan te wensen overlieten. Er staat alleen dat de terroristen makkelijk polshoogte konden nemen en veel beveiligers een strafblad hebben. Er staat niet waarvoor de vele beveiligers dan een strafblad hebben en het lijkt mij logisch dat de terroristen makkelijk polshoogte konden nemen. Iedereen mag zo de vertrekhal in, maar dat is ook zo op Schiphol en veel andere vliegvelden (ik dacht zelfs alle vliegvelden).
En domme vragen bestaan niet![]()
Verder snap ik echt wel dat de nabestaanden hiervan kunnen schrikken, maar om dan meteen een rechtszaak tegen de luchthaven te beginnen. Denk eerlijk gezegd ook niet dat ze die gaan winnen.
Citaat:De Belgen hebben mijn zus vermoord!
Damned schreef:Ik zou bijna zeggen, laat wat terroristen een doelwit maken van Schiphol, en we zullen zien hoe goed het bij jullie verloopt...
Riddershow schreef:Citaat:De Belgen hebben mijn zus vermoord!
Best kortzichtig om te zeggen, want moord is altijd met voorbedachte rade. En niemand heeft dit gewild (behalve de terroristen)
We moeten dan maar ook eens kijken naar Weeze, Eindhoven, Schiphol ect. Bij deze vliegvelden kon je rustig rondwandelen voor de check-in.
xLes schreef:Inderdaad chanel. Verloren kosten en moeite. Jammer dat er nog advocaten hieraan meewerken...
Jup Varekaj. Allez ja, werken... Momenteel economisch werkloos thuiszitten. Ik klaag echter niet
. Doordat onze werkgever ons een deel bovenop onze uitkering geeft, krijgen wij maandelijks 80% van ons loon uitgekeerd. Dat is wel wat meer dan de 65% die ik had gekregen als ze mij ontslagen hadden (wat ik echt ten volle zou begrepen hebben). En in die tijd ben ik gewoon onder contract dus geen gezeur van vdab, gestress om snel werk te vinden om het paard te kunnen onderhouden... Maar wel lekker veel vrije tijd om wat met hond, paard en vrienden te doen
.
Als ze mij oproepen als ze terug op capaciteit komen vlieg ik er met vol enthousiasme weer in! Maar ik kan ook goed leven met deze situatie. Ben mijn baas echt dankbaar dat ik ondanks de rotomstandigheden mag blijven, en dat ze zo hun best doen voor hun werknemers, echt topmensen met een hart voor anderen daar!
Cinderella schreef:Damned schreef:Ik zou bijna zeggen, laat wat terroristen een doelwit maken van Schiphol, en we zullen zien hoe goed het bij jullie verloopt...
Serieus? Hoe durf je zoiets te plaatsen? Echt, ongelovelijk...
Ik vind het sowieso dieptriest dat er nu mensen zijn die gaan zeggen dat het om geld gaat, etc.
Denk eens na mensen.
chanel1985 schreef:Bovenstaande is inderdaad nogal slecht geformuleerd maar er zit wel een kern van waarheid in.
Aanslagen hadden even goed in schiphol of een andere Nederlands vlieghaven kunnen gebeuren, daar is ook geen toegangscontrole aan de vertrekhal.
Als men daar een bom had geplaatst, waren de gevolgen hetzelfde.