Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoycexLynn12 schreef:Bizar eigenlijk.. het ene moment stap je lachend het vliegtuig in en het volgende moment beland je in de verkeerde handen omdat je 'bewijsmateriaal' bent.
Wat ik me wel afvraag.. als er lichaamsdelen in een straal van 10 km gevonden zijn, zijn die mensen dan het vliegtuig uitgesleurd?
Vreselijk om zo aan je einde te moeten komen..
Sammie schreef:uitgesleurd? Je weet toch wel wat er gebeurd is?Dat vliegtuig is in de lucht uit elkaar geknald. Denk je dat alles netjes op 1 plek beland? Zie ook vliegramp in Lockerbie.. Bijna t zelfde, maar dat was boven een woonwijk.
JoycexLynn12 schreef:Bizar eigenlijk.. het ene moment stap je lachend het vliegtuig in en het volgende moment beland je in de verkeerde handen omdat je 'bewijsmateriaal' bent.
Wat ik me wel afvraag.. als er lichaamsdelen in een straal van 10 km gevonden zijn, zijn die mensen dan het vliegtuig uitgesleurd?
fargo schreef:JoycexLynn12 schreef:Bizar eigenlijk.. het ene moment stap je lachend het vliegtuig in en het volgende moment beland je in de verkeerde handen omdat je 'bewijsmateriaal' bent.
Op het journaal zei een man die daar woonde er kwamen lichamen uit de wolken vallen.. en het duurde even voordat het vliegtuig echt op de grond was dus in dat hele gebied liggen restanten van het vliegtuig, van de spullen en lichamen van mensen .. bruut gezegd maar zo is het wel, het ligt allemaal verspreid en sommige lichamen zijn nog redelijk heel en sommigen helemaal niet
fargo schreef:JoycexLynn12 schreef:Bizar eigenlijk.. het ene moment stap je lachend het vliegtuig in en het volgende moment beland je in de verkeerde handen omdat je 'bewijsmateriaal' bent.
Op het journaal zei een man die daar woonde er kwamen lichamen uit de wolken vallen.. en het duurde even voordat het vliegtuig echt op de grond was en edit -inderdaad het valt vanaf 10 km hoogte- dus in dat hele gebied liggen restanten van het vliegtuig, van de spullen en lichamen van mensen .. bruut gezegd maar zo is het wel, het ligt allemaal verspreid en sommige lichamen zijn nog redelijk heel en sommigen helemaal niet
fargo schreef:Ik vind eigenlijk dat Rutte namens alle slachtoffers kwaad moet zijn dat de lichamen geborgen moeten kunnen worden en niet alleen namens Nederland.. Alle lichamen moeten terug naar waar ze vandaan komen.. en dus toegang voor alle onderzoekers en bergers voor alle slachtoffers.
picobello schreef:Ik zag gisteren op het nieuws iets dat me raakte. Oekraïense dames die bloemen legden bij de NL ambassade in Kiev. Een vrouw zei: "die mensen wisten waarschijnlijk niet eens waar Oekraine ligt, en nu raken ze onschuldig betrokken in onze oorlog".
En dat klopt ook wel natuurlijk, wat weten wij nou van Oekraine en alles wat daar speelt?
Ik hoop dat de onderzoekers snel hun werk kunnen doen op de rampplek...
Sientje schreef:Sammie schreef:Rutte is kwaad, maar stampvoeten heeft geen zin
Eens! Maar zoals vandaag terecht op Radio1 al aan de orde kwam: In hoeverre heeft Poetin de touwtjes nog in handen als het om deze rebellen gaat? Er vanuit gaande dat 'ie zou willen meewerken..
Sientje schreef:picobello schreef:Zie nu op tv een man potig zeggen dat er geen toegang is tot het gebied. Is dat nou dezelfde die die teddybeer optilde (ja, hele filmpje gezien, niet alleen de foto).
Vjestagirl schreef:fargo schreef:Ik vind eigenlijk dat Rutte namens alle slachtoffers kwaad moet zijn dat de lichamen geborgen moeten kunnen worden en niet alleen namens Nederland.. Alle lichamen moeten terug naar waar ze vandaan komen.. en dus toegang voor alle onderzoekers en bergers voor alle slachtoffers.
Boos zijn kan. En alles moet terug naar waar het vandaan komt. Maar dat kun je niet beslissen in andermans land.
Arabesk schreef:Het zal bij wat formele verontwaardiging blijven. Rutte gaat niets doen, handelsbelangen met Rusland zijn te groot. Regering gaat niets werkelijk doen. En Nederland pikt het...