Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Wat belangrijk is dat door het verlies van Wilders Nederland weer een betere naam krijgt in het buitenland, goed voor onze export en rol in Europa
Veel mensen dachten dat Wilders deel uitmaakte van de regering, dat was moeilijk uit te leggen terwijl zijn misselijkmakende opmerkingen en zaken als het Polen meldpunt overal uitgebreid in het nieuws kwamen.
Quellian schreef:Ariebren schreef:En waarom moet ik betalen voor kinderopvang via de belastingen ??
Waarom moet ik betalen voor jouw hypotheekrenteaftrek, zorgtoeslag, ziektekosten etc. etc.? MAATSCHAPPIJ noemen ze dat.
vuurneon schreef:Ik betaal graag mee aan de kinderopvang; want dat houdt in dat moeders/vaders ook gaan werken en dat is weer goed voor de economie
Quellian schreef:vuurneon schreef:Ik betaal graag mee aan de kinderopvang; want dat houdt in dat moeders/vaders ook gaan werken en dat is weer goed voor de economie
Ariebren schreef:Weet je wat de grootste probleem werknemers zijn ??
Vrouwen in deeltijd met een gezin.
Kindje moet hoesten, de baas kan de pleuris krijgen, weg naar huis toe.
vuurneon schreef:Ariebren schreef:Weet je wat de grootste probleem werknemers zijn ??
Vrouwen in deeltijd met een gezin.
Kindje moet hoesten, de baas kan de pleuris krijgen, weg naar huis toe.
Daar is dus zorgverlof voor. Ook als je moeder of vader doodziek is kun je er aansprak op maken....