Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Hij heeft wel wat met pubermeisjes en tieners, maar niets wijst er op dat hij voor hele kleine kinderen gaat. Echter in zijn profiel past dat het om macht gaat en dat heb je natuurlijk makkelijk over kleine meisjes.
Maar het is meer dat er geen reden is om een specifiek kind mee te nemen uit een appartement. Het is normaler om ze weg te lokken van speelplaatsen of gewoon op te pakken en weg te rennen. Ze worden niet voor niks kinderlokkers genoemd.
Daarbij is er nog steeds niks dat hem verbind aan de zaak behalve dat hij in de buurt woonde en er een telefoongesprek is geweest in de buurt.
Het ziet er uit als een grote fout nu omdat ze vinden dat hij de dader is die ze dan in hun ogen hebben laten lopen maar als nou blijkt dat hij niet de dader is, heeft het voorval verder ook geen belang.
En verder ze hadden niet de achtergrond die men in Duitsland wel heeft. Hier was hij gewoon een verslaafde buitenlander die dief was.
Het is ook nog de vraag, als hij wel thuis was geweest, of ze er wat bruikbaars uit hadden gekregen om hem te kunnen arresteren en veroordelen....
beatje schreef:Lijkt me nu niet direkt een geloofwaardig stuk.
Wat me bij deze man ook verbaast dat hij een 72jarige vrouw verkracht ,volwassen vriendinnen heeft,in vrouwenkousen op beeld danst ,ik vind dat niet zo bij een pedofiel passen?
Ik heb het idee, maar kan natuurlijk volledig fout zitten dat het beeldmateriaal meer handel is.
Want toen hij als pedofiel werd aangeduid was hij toch zelf nog jong?
SinneJ schreef:Niet om te zeer om die gruwels in te gaan, maar ik denk wel dat het werkt zoals met een andere 'fetish' of bv geaardheid dat het niet wil zeggen dat men niet meerdere dingen kan hebben die hen opwinden, zoals iemand perfect op zowel mannen als vrouwen kan vallen (of er aantrekking toe voelt), gok ik dat veel pedofielen ook gewoon meerdere zaken hebben die hen opwinden... ik denk dat er trouwens best veel functionele pedofielen zijn die kiezen om niets met die aantrekking te doen.
Lusitana schreef:SinneJ schreef:Niet om te zeer om die gruwels in te gaan, maar ik denk wel dat het werkt zoals met een andere 'fetish' of bv geaardheid dat het niet wil zeggen dat men niet meerdere dingen kan hebben die hen opwinden, zoals iemand perfect op zowel mannen als vrouwen kan vallen (of er aantrekking toe voelt), gok ik dat veel pedofielen ook gewoon meerdere zaken hebben die hen opwinden... ik denk dat er trouwens best veel functionele pedofielen zijn die kiezen om niets met die aantrekking te doen.
Het is duidleijk dat hij opgewonden raakte van van alles en nog wat, maar dat resulteerde in masturberen en ook wel masturberen in het bijzijn van kinderen en tieners.
Niet alles dat mensne opwind, wordt ook uitgevoerd.
Daarbij heeft verkrachting op zich niet altijd te maken met seks, het is een geweldpleging, een overheersing. Je ziet bv ook bij dieren dat ze domineren door op een zwakkere te gaan humpen.
Mavelle schreef:Eerst het kind overstuur maken met een hand over de mond past imo niet echt met de getuigenissen van mensen die een man met een "slapend" kind hebben zien lopen. Chloroform.. tja dat kan. Toevallig ergens inbreken waar de deur niet op slot blijkt te zijn, dan toevallig een kind aantreffen en denken hè die neem ik mee, en dan ook nog toevallig chloroform op zak hebben.
Is er ook onderzoek gedaan naar mensen die Maddie/de McCanns mogelijk in de dagen vooraf in de gaten hielden? (Om uit te sluiten dat het een vooropgezet plan was?)
ThreeFingers schreef:Jammer, denk dat het juist raadzaam is om het juist wel af te kijken.
Zeker voor andere meelezers hier.
Nee een kidnapper weet niet of de kinderen door slapen?
Misschien is hij er eerder geweest, de nacht dat de kinderen huilden?
Waar niemand op reageerde?
En als je heel voorzichtig door het appartement sluipt, en stil doet, zal het mij niet verbazen dat je een slapend kindje heel voorzichtig kunt opbeuren en vertrekken.
Misschien is hij via het raam naar binnen en via de deur naar buiten.
ThreeFingers schreef:Wat denk je van een hand over de mond of het gebruik van chloroform?
[ [url=m/f6GbcN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6xXyk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4XyL3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ghNysE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3khuTW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier boven Brückner zijn tijdlijn.
Babootje schreef:ja Gruis. Laat staan bij kinderen. Hoe weet je hoeveel je nodig hebt bij een kind van 4?
Lusitana schreef:Er zijn altijd braaksporen als je een raam openmaakt dat dicht is. En die waren er juist niet. Bovendien is het raam, het deel dat opengaat, behoorlijk klein. Ze hebben geprobeerd daar door te gaan, maar als volwassen man is dat schier onmogelijk. En waarom zou je als de deur open is?