Polivy schreef:En maar goed dat die naald er stond. Geluk bij een ongeluk.
Moet je nagaan, de symboliek...
De naald als eerbetoon aan haar overgrootouders heeft misschien wel het leven van Beatrix en haar familie gered.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannessep schreef:Maar waarom had ie dan het draaiboek bij zich? Nee, ik denk echt met voorbedachte rade..JA HET IS HEEL ERG VRESELIJK WAT ER GEBEURD IS! Het is niet te geloven dat dit in ons gezellige kikkerlandje gebeurd!
Ik wil ook iedereen heel erg sterkte wensen die het meegemaakt hebben! En heel veel sterke aan de de familie en vrienden van de overledenen!
Maar ik wil ook nog graag even wat anders kwijt.. Ik vind dat we ons hierdoor niet moeten laten beínvloeden! Er wordt aan alle kanten geschreeuwd dat koninginnedag nooit meer hetzelfde zou zijn, en dat Nederland nooit meer zo'n "open" cultuur zal zijn wat de koninklijke familie betreft enzovoorts....
Als dat gebeurd, dan doen we dat zelf! Dan is dat helemaal aan onszelf te wijten!
Ik hoorde dat die man pas gescheiden zou zijn, zijn kinderen niet meer zou mogen zien, ontslagen zou zijn, zijn huur niet meer kunnen betalen enzovoorts. Ellende dus. Waarschijnlijk wilde hij ergens heen met de auto, kon er niet langs vanwege de koningin, draaide kwaad om, er knapte iets in zijn verstand en gefrustreerd ging hij volgas door de hekken heen en ramde daarbij het publiek....
Ik denk zelf niet dat het zijn bedoeling was om de koningin te rammen of weet ik wat voor dingen er rond gaan... Ik weet dat het een speculatie is en dat ik daar voorzichtig mee moet zijn, maar wat als dit ongeveer klopt?
Laten we ons in Nederland dan zo beïnvloeden door zo'n zwakzinnige man? Wrong time, wrong place? En daarom kunnen we nu niet meer zonder enorme bevolkingen bewaking straks?
MarvanTom schreef:Heino schreef:Kane treedt ook niet meer op volgens NOS online...
Lekker belangrijk!
roybrit schreef:zag het ook op de tv gebeuren echt erg
hier in het dorp zou ook allemaal vuurwerk komen etc en dat gaat nu ook allemaal niet meer door door zo een mongool die dat even bedenkt zijn er 4 doden en dan gaan ze die vent ook nog heel voorzichtig uit die auto halen
Sannessep schreef:Ik hoorde dat die man pas gescheiden zou zijn, zijn kinderen niet meer zou mogen zien, ontslagen zou zijn, zijn huur niet meer kunnen betalen enzovoorts. Ellende dus. Waarschijnlijk wilde hij ergens heen met de auto, kon er niet langs vanwege de koningin, draaide kwaad om, er knapte iets in zijn verstand en gefrustreerd ging hij volgas door de hekken heen en ramde daarbij het publiek....
Ik denk zelf niet dat het zijn bedoeling was om de koningin te rammen of weet ik wat voor dingen er rond gaan... Ik weet dat het een speculatie is en dat ik daar voorzichtig mee moet zijn, maar wat als dit ongeveer klopt?