'Doodgaan'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_juul_X schreef:is het alweer zover, gaan we alweer dood?
We moeten oppassen dat het geen gewoonte wordt
Boterkoekje schreef:'T gebeurd morgen om 9 uur.
*Proest
CandyQueen schreef:misschien word de aarde wel gewoon verplaats naar een ander plekje in het universum, snap je, dat zo'n zwart gat eigenlijk gewoon een snelle weg is naar dat andere plekje..Kom je daar, gaat het leven weer gewoon door
Pluizebolpum schreef:Boterkoekje schreef:'T gebeurd morgen om 9 uur.
*Proest
K*T! Dus geen buitenrit.Voordeel: ook geen stallen uitmesten, há!
![]()
Ach, we gaan er misschien nog eens aan wennen...CandyQueen schreef:misschien word de aarde wel gewoon verplaats naar een ander plekje in het universum, snap je, dat zo'n zwart gat eigenlijk gewoon een snelle weg is naar dat andere plekje..Kom je daar, gaat het leven weer gewoon door
Wordt je wakker, sta je voor de spiegel, ben je groen met een snuit en puntige flaporen...AAAGGHhhh!Wie weet wat die zwate gaten met je looks doen...
_Evanne schreef:X_juul_X schreef:is het alweer zover, gaan we alweer dood?
Ach, dan raken we er tenminste aan gewend, dan is wordt het iedere keer een klein beetje minder erg.
CandyQueen schreef:nou Pluizebol Pum dat klinkt nog niet zo foutlijkt me best schattig
CandyQueen schreef:sorrymaar de kruising tussen Diana ROss X een haflinger klinkt zo fout
Pluizebolpum schreef:Als we dan maar nog wel iets van vingers hebben, anders gaat het Bokken zo moeilijk.
En ja, ik zie er soms ook écht fout uit...
x_Rebecca schreef:Ohmy, het geweldige excuus voor morgen met huiswerk "Ja hállo, ik heb het echt niet gemaakt hoor, ik had allang verwacht dat ik rond deze tijd nokkie zou zijn, wissie niet dat dit "doomsday" is?"
Mwuaha. zullen ze vast blij met me zijn.
Trouwens, dat groene figuurtje lijkt me wel wat, als ik dan maar wel mn haar blauw met roze mag verfen, want dat wil ik nog steeds..