Snoevie schreef:ja voor sommigen is dat de ideale manier(hondje gromt,die is vals hoor en vooral agressief,afmaken die hap)
en dan vooral afgeven op bepaalde honden
Lekker makkelijk altijd, zoiets.
Hoeven ze de schuld niet bij zichzelf te zoeken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:ja voor sommigen is dat de ideale manier(hondje gromt,die is vals hoor en vooral agressief,afmaken die hap)
en dan vooral afgeven op bepaalde honden
C_arola schreef:waarom weer terriers? Waarom geen pitbulls of herders. Waarom specifiek terriers????
Alleen wat in de tekst staat als de meest gevaarlijke honden??
Beetje flauw.
Denk dat geen enkele hond door die test komt als de baasje word bedreigt!
Of het nou een 1 jarige terrier is of een golden retriever
C_arola schreef:dat geld voor de meeste honden die achter katten aangaan
Citaat:Waar zijn al die deskundigen die tegen deze test in gaan?
Adil18 schreef:Onderdeel 3: de baas leidt de hond nogmaals naar een pion. Ditmaal wordt er een kunstkat langs de hond getrokken. Ook bij dit onderdeel krijgt de hond kort de tijd om de situatie in te schatten. Vervolgens lopen baas en hond door naar de tweede pion.
Hier zouden onze beide honden al op zakken
De baas mag niet ingrijpen en er wordt een kunstkat voor hun neus weggetrokken, terwijl onze honden intensief voor de jacht gebruikt worden en er praktisch voor opgeleid zijn katten te doden
Als je dan als baas zijne de hond niet op stem bij je mag houden is het logisch dat ze er achteraan gaan, terwijl een waarschuwende "Ehhhh, laat dat" genoeg is om onze honden bij je te houden...
En dan zijn we nog maar bij onderdeel 3
C_arola schreef:kan het ook niet, maar als ze achter mijn hond aangaan omdat ie 1 keer gromt en geen mens of dier aanvalt, dan krijgen ze met mij te maken!
Nikka schreef:C_arola schreef:waarom weer terriers? Waarom geen pitbulls of herders. Waarom specifiek terriers????
Beetje flauw.
Beetje overgevoelig? Ik heb 2 Bassets en 2 terriers.
C_arola schreef:kan het ook niet, maar als ze achter mijn hond aangaan omdat ie 1 keer gromt en geen mens of dier aanvalt, dan krijgen ze met mij te maken!
Nikka schreef:C_arola schreef:waarom weer terriers? Waarom geen pitbulls of herders. Waarom specifiek terriers????
Beetje flauw.
Adil18 schreef:Nikka schreef:
Terriers zijn gewoon feller.
Als je kijkt naar de Teckels (langharig, kortharig en ruwharig) is de ruwharige teckel de meest energieke, felle en de meeste agresieve hond en: Alleen bij de ruwharige teckel is er sprake van een terrierinbreng, bij de overige twee niet...!
Yamcha schreef:C_arola schreef:kan het ook niet, maar als ze achter mijn hond aangaan omdat ie 1 keer gromt en geen mens of dier aanvalt, dan krijgen ze met mij te maken!
Hihi, de mens blijkt toch weer agressiever dan de hond
Grrrrr.... Carola, PAK ZE!!!!!![]()
![]()
![]()
MISTRAL94 schreef:C_arola schreef:kan het ook niet, maar als ze achter mijn hond aangaan omdat ie 1 keer gromt en geen mens of dier aanvalt, dan krijgen ze met mij te maken!
Maar jij trekt wel aan het kortste eind
MISTRAL94 schreef:Als jou hond niet goed uit de test komt bedoel ik. Dan kun je hoog of laag springen dan trek jij wel aan het kortste eind. Kijk naar die boeren toen met de varkenspest, ze stonden met hooivorken die mensen op te wachten uiteindelijk zijn de varkens alsnog geruimt
C_arola schreef:idd overgevoelig denk ik, sorry.
Word alleen gek van al dat geterrier.
Bedoelde je je eigen terriers of in het algemeen?
voel me hiermee snel aangesproken dus nogmaals sorry
Nikka schreef:C_arola schreef:idd overgevoelig denk ik, sorry.
Word alleen gek van al dat geterrier.
Bedoelde je je eigen terriers of in het algemeen?
voel me hiermee snel aangesproken dus nogmaals sorry
geeft niks. Ik bedoelde de mijne. Ik denk niet dat ze dat insluiten enz niet kunnen waarderen, terwijl iedereen om me heen je zal vertellen, dat het schatten van honden zijn. Overigens is mijn ervaring dat de teven toch nog wat zachter zijn dan de reutjes, uitzonderingen daargelaten.
Trouwens ik vraag me af hoe ze dat met waakhonden doen? Of rassen als de Bull Mastiff?
C_arola schreef:Terriers zijn gewoon feller.
Als je kijkt naar de Teckels (langharig, kortharig en ruwharig) is de ruwharige teckel de meest energieke, felle en de meeste agresieve hond en: Alleen bij de ruwharige teckel is er sprake van een terrierinbreng, bij de overige twee niet...!