Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:59

Hij zou ze niet moeten gebruiken omdat zijn geest zegt man te zijn...mannen hebben die eilieders nu eenmaal niet. (jammer dat daar dus niet als eerste een knoop in gelegd wordt)
En idd wat jij zegt, zijn lichaam en geest zijn niet een, daarom wil hij omgebouwd worden. Prima
Maar nu het hem ff goed uitkomt is het weer oke dat lichaam en geest niet een zijn Verward
Nou dan kan hij ook wel overleven zonder operatie... want ach, lichaam en geest niet een vindt hij nu ook geen punt... moet hij er dadelijk ook aar geen punt van maken

En dat vind ik dus echt belachelijk...hij wilde man zijn? Gedraag je er dan naar!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:02

Huilen van het lachen heb hier écht nog nooit van gehoord, eerst wil je man worden, en dan toch nog een kind? apart.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:07

Ik denk dat 9 maanden 'vrouwelijk' zwanger zijn toch echt in het niet valt dan bij je hele leven als vrouw moeten doorgaan terwijl je geestelijk een man bent. En ik denk dat die 9 maanden je mannelijkheid opofferen voor een kind niet het ergste is wat hem kan overkomen als je hierdoor toch een kind kan krijgen. Bovendien is hij zich ook niet anders gedragen, liep ook niet opeens in vrouwenkleren oid, z'n gedrag was nog steeds mannelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:09

dat houd imo niet op na 9 maanden...
dat is een impact op je leven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:14

Ach, nederland op zijn smalst Clown

Ik vind het dapper van ze en ben blij dat ze nu met kind het proces naar man worden verder kunnen afronden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:32

idd...heel smal om zoiets gewoon te vinden Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:32

runningkawa schreef:
als je een kind baart, wil je geen man zijn... want een man kan dat niet.
Lijkt me heel simpel...
Baren is een vrouwen ding...altijd al geweest en zal ook nooit veranderen Lachen
Als je wilt zwangeren wil je vrouw zijn...

Als je iets niet kan, wil dat toch niet zeggen dat je het ook niet wilt??
Ik ken zoveel mannen die weleens zouden willen weten hoe het is om een kind op de wereld te zetten.
Dat ze aan de ene kant alle ellende er rondom een afschuwelijk idee vinden, maar gewoon het hele idee dat je een kind in je buik hebt en dat op de wereld zet wat dan een individueel wordt in deze wereld. Het is toch niet niks wat je dan doet. En sommige mannen zouden dat gevoel weleens willen meemaken (ook al willen ze geen vrouw zijn)

Deze persoon heeft duidelijk besloten dat het zich niet prettig voelde in een vrouwen lichaam en is dus begonnen aan zijn verandering. Deze is door welke reden dan ook nog niet compleet voltooid, misschien wel omdat zijn vrouw geen kinderen kon krijgen en zolang hij die operatie niet deed hij waarschijnlijk nog wel? En dat zou heel wat geld schelen dan wanneer de vrouw aan de ivf behandeling moet (en dan maar hopen of dat wel lukt). Toch juist mooi dat hij dat dan nog kan doen voor hun samen, hun gezin? Want wie zegt dat die half man / half vrouw wil blijven? Wie weet kan die het nu afmaken, omdat die voor een gezin heeft kunnen zorgen.

Daarbij zie ik niet in waarom je dan overal aan de grote klok moet hangen dat het kind uit papa komt. Plus kinderen kunnen vreemd denken en dat misschien zelfs super interessant vinden. Die weten op jonge leeftijd toch niet hoe dat in elkaar zit, die denken dat een baby met de reiger meekomt.
Er zullen vast kinderen zijn die dat kind gaan pesten, maar is het niet om deze reden, dan wel een andere... huidskleur, geloof, ouders hun werk, huis waarin het woont, kleding dat het draagt, kleur haar, scheve neus, niet goed in een bepaald vak. Er is altijd wel wat.

Als dit gezin nu gelukkig is? Waarom zouden andere daar dan overheen moeten vallen?
Laat die mensen gelukkig wezen, zat mensen op de wereld die dat ook graag willen zijn en niet kunnen.

Dat iemand qua lichaam en geest niet geheel op 1 lijn zit, wil toch niet zeggen dat het ene goed is voor die persoon en het andere verkeerd? Het kan toch ook een middenweg weten te vinden?
Hij blijft hoe dan ook geboren als vrouw en heeft een groot deel van zijn leven dat lichaam ook geaccepteerd, hoe graag je dan ook wilt veranderen, dat is dan echt niet 1 2 3 en klaar. Whoppaa nu ben ik man en ik ben nooit vrouw geweest, hoe graag je dan man wilt wezen. Ergens is er wat vrouwelijks in je.. of je nu wilt of niet.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:34

Idd, zoals wel vaker wordt gezegt, érg apart. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:37

aan de grote klok is het al gehangen....dat kun je niet meer terug draaien...

de rest heb ik al vaak genoeg beantwoord

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:41

dat word flesvoeding neem ik aan....ik hoop dat de baby geen nadelige gevolgen ondervindt van alle testosteron behandelingen van zijn moeder/vader.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:43

Ach het kind is gezond en hij is getrouwd en gelukkig. Een stabiel gezin is het belangrijkste voor een kind en als hij/zij dat kan bieden is dat wat mij betreft prima...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 13:50

Ik zie 't probleem niet, paar dat graag een kindje wou heeft een kindje kunnen krijgen, er van uit gaande dat ze 't kind goed verzorgen enzo: iedereen happy toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:03

runningkawa schreef:
aan de grote klok is het al gehangen....dat kun je niet meer terug draaien..

Eer dat kind 2 is, is bijna iedereen het allang weer vergeten.. zo gaat dat nu eenmaal in deze wereld.
Misschien dat een enkeling het nog weet, maar een gezicht erbij van vader EN moeder?
Neuh zal denk ik wel loslopen hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:04

misschien in de grote stad niet, ik weet niet waar die mensen wonen.
Maar in een dorp is het dan echt niet vergeten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:15

Ik denk niet dat ze in een dorp wonen.. volgens mij zouden ze in een klein dorp weggekeken worden en als dat niet het geval is worden ze er geaccepteerd dus zou een evt. kind dat ook worden. Maar denk eerder dat ze in de stad wonen.. en anders kunnen mensen ook verhuizen Clown

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:46

idinn schreef:
Ik denk niet dat ze in een dorp wonen.. volgens mij zouden ze in een klein dorp weggekeken worden en als dat niet het geval is worden ze er geaccepteerd dus zou een evt. kind dat ook worden. Maar denk eerder dat ze in de stad wonen.. en anders kunnen mensen ook verhuizen Clown

Nou volgensmij weet de halve wereld het ondertussen wel, dus ben benieuwd waar ze heen willen verhuizen dan. Clown En daarbij als ze om die rede zouden verhuizen zou ik het nog zwak vinden ook. Ik ben het met je eens dat iedereen er over 2 jaar waarschijnlijk niets meer van weet. Maar er zou maar net een enkeling zijn wie al het stof weer doet opwaaien...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:54

Pling Ze hadden ook een bevrucht eicel uit zijn/haar lichaam kunnen halen en bij zijn/haar vrouw kunnen plaatsen. Dan hadden ze nog (voor de helft overgens maar) hun 'eigen' kind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:48

Misschien is dat niet mogelijk geweest bij zijn vrouw? Het kan best wezen dat het lichaam een bevrucht eicel gewoon afstoot om bepaalde redenen en dan kan je er in brengen wat je wilt, dan zal dat nooit uitgroeien. Ik neem aan dat ze eerst hebben gekeken waarom zij niet zwanger kon worden (aangezien ze dat zelf -neem ik aan- graag wilde, omdat ze een kinderwens hebben) en pas daarna besloten hebben op deze stap over te gaan.

Het klinkt heel simpel en makkelijk zoals jij het voorstelt, maar zo gaat het in de werkelijkheid helaas niet. Dat zou namelijk heel wat ivf behandelingen schelen Knipoog

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 20:11

milou123 schreef:
Pling Ze hadden ook een bevrucht eicel uit zijn/haar lichaam kunnen halen en bij zijn/haar vrouw kunnen plaatsen. Dan hadden ze nog (voor de helft overgens maar) hun 'eigen' kind!

Ik denk dat zoiets ook niet mogelijk is geweest, anders hadden ze het wel gedaan lijkt me.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:08

Jawel hoor, dat is wel mogelijk. Embriotransplantatie noemt men dat. Knipoog
@Idinn nee hoor, dan is het nog niet een 'eigen' kind dus kiest men dan vaak toch (eerst) voor ivf.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:13

Hoe weet jij dat het bij haar mogelijk is. Misschien is haar afwijking zo serieus dat zoiets ook niet mogelijk was.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:15

Tsja, misschien bij haar niet, staat nergens vermeld dus dat weet je niet, maar je weet dus ook niet of het wel gekunnen had.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 21:32

Dus ze hadden dure behandelingen moeten doen en een draagmoeder moeten vinden terwijl hij het gratis bij zichzelf kon doen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:08

gratis?
hormoon behandelingen vergeten?
Vast wel extra controle want geheel risicoloos zal het niet geweest zijn...
Ze hadden ook heel dapper kunnen zeggen, wij kunnen geen kinderen krijgen...zoals een man en vrouw ook moeten zeggen als de vrouw niet zwanger kan raken...
Nee hun kiezen ervoor om nog een kindje op deze overvolle aarde te zetten...een kindje dat niet echt in een stabiele omgeving op zal kunnen groeien...

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:21

runningkawa schreef:
Ze hadden ook heel dapper kunnen zeggen, wij kunnen geen kinderen krijgen...zoals een man en vrouw ook moeten zeggen als de vrouw niet zwanger kan raken......
Dapper? Zij willen juist genieten van wat heet 'het wonder om kinderen te krijgen'. Niet iedereen heeft de mogelijkheid. En als hij 'hun' kindje op de wereld kan zetten, waarom zou je dat dan via via moeten doen?? Stel he, stel.. de vrouw raakt niet zwanger en dit zal ook niet gebeuren. Nu wil het zo zijn dat de man dit wél zou kunnen. Accepteer je dan van 'we kunnen geen kinderen krijgen' en life goes on of ga je alsnog voor het kindje (lang gekoesterde wens) en mag de man bevallen..? Ga je dan kinderloos verder of kies je alsnog voor 'het gezin'.

runningkawa schreef:
Nee hun kiezen ervoor om nog een kindje op deze overvolle aarde te zetten...een kindje dat niet echt in een stabiele omgeving op zal kunnen groeien...
Heel cru gezegd.. klikt alsof ze een moord o.i.d. begaan. Hoe weet jij dat dit geen stabiele omgeving is? Zal dit kindje niet in liefde opgroeien denk je?