Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:suleilitha schreef:Tot slot erger ik me ook dood aan de draak steken met obesitas. Er zijn wel degelijk mensen die het niet voor elkaar krijgen om af te vallen omdat er gewoon een bouwsteentje in hun lichaam niet op de juiste plek zit of ontbreekt. En wat ze ook doen, slank worden zullen ze nooit.
MAAR:
Bij hoe veel mensen ontbreken die bouwsteentjes écht? Echt niet bij het gros van de mensen met (ernstig) overgewicht.
En of die dan wel of niet "slank" kunnen worden, dan nog is er een verschil tussen ernstig overgewicht of "mollig".
Voor ik weer wat heb gezegd wat ik niet zeg: ik zeg hier dus NIET dat iedereen in ieder geval "mollig" kan worden, ik zeg alleen dat "slank" ook geen vereiste hoeft te zijn op het moment dat je (veel) te dik bent en wil gaan afvallen.
katiavl schreef:Hoe weet je dat eigenlijk?
katiavl schreef:Dus is het dan toch noodzakelijk dat je beweegt tijdens diëten. Maar voor sommige morbide obese mensen is tien meter stappen al erg veel. Zit je dan op dat moment niet in een vicieuze cirkel
katiavl schreef:Dus is het dan toch noodzakelijk dat je beweegt tijdens diëten. Maar voor sommige morbide obese mensen is tien meter stappen al erg veel. Zit je dan op dat moment niet in een vicieuze cirkel
suleilitha schreef:En dan nog werkt het niet bij iedereen, Nouks.
Verder bereik je inderdaad in het geval van echt morbide obese niet veel met alleen maar lijnen, behalve dat alles gaat hangen, Katiavl. Tien meter stappen kan veel te veel zijn maar dat is uit te bouwen...
Denk nu niet dat ik er makkelijk over denk, hoor en ik wil niemand kwetsen, ik vind eerder dat we eens ervan af moeten dat dikkere mensen altijd worden gepest en uitgelachen, want ik erger me er kapot aan!!!!!!!!!
Citaat:Zijn ook de mensen die hun huis niet meer durven uitkomen, en dan word het gewoon erger. Dan eten ze omdat ze verdrietig zijn, en zijn verdrietig omdat ze eten.
cynte wat ik gezien heb van mensen die 170 en meer wogen waren rolator gebonden
suleilitha schreef:En dan nog werkt het niet bij iedereen, [***].
katiavl schreef:suleilitha schreef:En dan nog werkt het niet bij iedereen, Nouks.
Verder bereik je inderdaad in het geval van echt morbide obese niet veel met alleen maar lijnen, behalve dat alles gaat hangen, Katiavl. Tien meter stappen kan veel te veel zijn maar dat is uit te bouwen...
Denk nu niet dat ik er makkelijk over denk, hoor en ik wil niemand kwetsen, ik vind eerder dat we eens ervan af moeten dat dikkere mensen altijd worden gepest en uitgelachen, want ik erger me er kapot aan!!!!!!!!!
Zijn ook de mensen die hun huis niet meer durven uitkomen, en dan word het gewoon erger. Dan eten ze omdat ze verdrietig zijn, en zijn verdrietig omdat ze eten.
cynte wat ik gezien heb van mensen die 170 en meer wogen waren rolator gebonden
suleilitha schreef:Ja Nikka, met een maagverkleining kan iedereen afvallen. De vraag is of het wel zo gezond is.
suleilitha schreef:Goed [***], jij wordt zenuwachtig van te zware mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.
Ik niet, ik probeer ze juist te helpen want ik kom er in mijn werk als sportinstructeur genoeg tegen.
Nikka schreef:Nee, ik geloof dat [***] zich eraan ergert, dat men zich als slachtoffer ziet van een genetisch probleem. Daardoor staan ze niet meer open voor eigen verantwoordelijkheid en mogelijke oplossingen.
Nikka schreef:Nee, ik geloof dat Nouks zich eraan ergert, dat men zich als slachtoffer ziet van een genetisch probleem. Daardoor staan ze niet meer open voor eigen verantwoordelijkheid en mogelijke oplossingen.