daniella74 schreef:Er wordt gewerkt aan een exemplaar dat de magnetron kan bedienen en de Senseo.
Ik steek er de gek mee ondertussen maar ik vind het oprecht verschrikkelijk wat er gebeurd. Jij had Stoffel en ik had mijn Pino, ook echt heel lief maar idd net te hanteren. Bij de DA waren we altijd blij dat het een sukkel met alles was want als die over de zeik was gegaan hadden we het niet zo 1, 2, 3 kunnen oplossen met "effe goed vasthouden".
Stoffel was ook altijd heel makkelijk bij de DA, maar thuis een pil erin lukte alleen met omkopen (leverworst). Het in boeken zo leuk beschreven 'bek opendoen - pil mikken - keel wrijven' ging echt niet zo makkelijk, dat beest had een set klauwen (geen nagels, echt klauwen; uitstaand ongeveer 2 cm.!) en was nooit te beroerd om je er dan kennis mee te laten maken...
Goeie trouwens... hoe zou zo'n Asheera reageren op een pilletje? Of als ie écht de pest in krijgt...Het blijft dan wel doorfok maar de échte kat krijg je er toch niet uit, als ik dan bedenk dat ik wel eens een fikse haal in mijn handpalm heb opgelopen van een angstig kitten...