Vooral naar de reactie van Peter na dat glas wijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kally schreef:Die Joran wordt voorgesteld als een net jongetje, maar ondertussen heeft ie problemen met liegen, weglopen om te stappen en een vriendinnetje belazeren, maar ohw wat is ie keurig opgevoedt......Het belangrijkste vond ie geloof ik dat Peter R misschien mans genoeg zou kunnen zijn om als het nodig is zijn excuses aan te bieden als ooit zou blijken dat ie onschuldig zou zijn. En dat glas wijn is toch ook weer zoiets onbeschofts, kan blijkbaar het niet verbaal aan.
Betteke schreef:Ik bedoel te zeggen, dat dat meisje ook niet helemaal schoon was. Zij is door de media en haar moeder voorgesteld als een keurig meisje, net als Joran door zijn ouders. Of je Joran nu symphatiek vindt of niet, de zaak is geseponeerd dus is hij onschuldig.
Diablo schreef:Ik heb het gezien. Brrrr, die Joran is een akelig mannetje en ik denk dat hij meer weet dan hij loslaat.
Ik snap trouwens niet dat niemand die jongen aanpakt als hij dat glas wijn in Peters gezicht gooit.
Nadya schreef:Dat een jong meisje helaas aan de drugs is geweest en wat jongens 'gehad' heeft, doet helemaal niet ter zake. Alsof je er dan om vraagt om vermoord te worden (of om als vermist te zijn opgegeven).![]()
![]()
Dat de zaak geseponeerd is, wil voor mij ook niet zeggen dat J onschuldig is. Juridisch misschien wel, maar ik vertrouw dat jong niet. En zijn vader ook niet.![]()
De tijd zal het uitwijzen (hoop ik!!!)......
Cayenne schreef:Net ook even het stukje gekeken van Nova gisteren.
Die blonde mevrouw die Peter kwam helpen nadat hij de wijn in zijn gezicht had gekregen, zei nog kwaad tegen de moeder van Joran: "Zo, dat heb je goed opgevoedt"
Menino schreef:Nee je vraagt er niet om om vermoord te worden, maar als je het ze bekijkt..Wat zegt e hele achtergrond van joran dan? Dat hij ook aan de drugs is geweest(ofzo) en niet zo netjes met vrouwen omging maakt hem nog geen moordernaar. Als iedereen die een heftige puberteit meegemaakt heeft een moordernaar zou zijn; dan zouden er nu toch een stuk minder mensen zijn.. ik vind argumenten als 'ik vind het maar een akelig mannetje' zo loos.. Alsof dat een motief is om iemand maar van moord te beschuldigen.