Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clairtjuh schreef:Je ziet wel haar halve kont eruit hangenEn die natascha duwde haar benen volgens mij open.
Ik heb getekend. Wat volgens mij veel mensen niet weten is dat er ook paarden daar staan, een frieze merrie met haar veulen iig. Met die paarden gebeurd er ook weinig tot niks, ik denk toch dat zo'n veulen wel een betere jeugd verdiend
Sjuulie schreef:nah wat is dat nou weer voor domme beslissing( om ze in de tuin te zetten bedoel ik dan he
)
Sjuulie schreef:nah wat is dat nou weer voor domme beslissing( om ze in de tuin te zetten bedoel ik dan he
)
nixx schreef:Ik zou dus echt NOOIT mn drachtige paard naar zoiets toe sturen. Je wilt toch zelf genieten van je veulen.. Nja ik wel iig haha
Sjuulie schreef:hmm vind het wel echt gek van de eigenaar ja! zeker als je ziet hoe ze op tv zijn.. zulke mensen laat je toch niet je dier verzorgen??![]()
maarja.. misschien krijgt ze er wel een boel geld voor!
russel schreef:Er was een paardenmeisje, die is weg en ik snap dus niet waarom dat meisje weg is. DGK zoekt nog personeel, dus wellicht een nieuw paardenmeisje?
De eigenaar van die fries is toch ook maar een kluns. Dier zonder weidegang en dan aan de grillen van die zatlappen over laten. Silvia verzorgde dat dier goed, maar die is ook weg.
Revanches schreef:russel schreef:Er was een paardenmeisje, die is weg en ik snap dus niet waarom dat meisje weg is. DGK zoekt nog personeel, dus wellicht een nieuw paardenmeisje?
De eigenaar van die fries is toch ook maar een kluns. Dier zonder weidegang en dan aan de grillen van die zatlappen over laten. Silvia verzorgde dat dier goed, maar die is ook weg.
Het paardenmeisje heeft gekozen om te stoppen. Bart is toen toch ook uiteindelijk uit DGK gegaan. Om zn meisje achter na te gaan?
En nu hebben ze nog steeds geen nieuw meisje gevonden! Wel raar dat de eigenaren van de paarden hun paarden ook opofferen voor zo'n programma.
blauw00gje schreef:Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen stemmen of je wil dat het blijft, of dat het stopt
Want zo zie je alleen maar wie willen dat het stopt
Loretta schreef:blauw00gje schreef:Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen stemmen of je wil dat het blijft, of dat het stopt
Want zo zie je alleen maar wie willen dat het stopt
Dus jij wilt een poll. Nou ik verveelde me een beetje en had nog ergens ongebruikte serverruimte over dus ik dacht bij mezelf.
waarom maak ik ook niet eventjes snel een site.
http://goudenkooipoll.info
Dat is dan de derde site, wie maakt de volgende?
blauw00gje schreef:Loretta schreef:
Dus jij wilt een poll. Nou ik verveelde me een beetje en had nog ergens ongebruikte serverruimte over dus ik dacht bij mezelf.
waarom maak ik ook niet eventjes snel een site.
http://goudenkooipoll.info
Dat is dan de derde site, wie maakt de volgende?
Goed bezig!Haha ik ga zeker ff stemmen!
Ezmee schreef:Zijn we vergeten dat ze ERIC eruit hebben gepest. Dat vindt ik schadalig. Huub die moeten ze er dringend uitflikken dan daarna Lieke der uit gooien. Wat een misselijk stelletje is dat.