Aanranding in de Gouden Kooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowcab

Re: Aanranding in de Gouden Kooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:16

Wat een achterlijke debielen zitten dr in dat huis zeg wie the fiets kijkt hier nog naar echt ZIEK zet een stel zieke geesten in een huis en dan krijg je dit gadver ik vond Talpa al niks maar van mij mogen ze die hele zender wel schrappen..

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:16

Je ziet wel haar halve kont eruit hangen Ja En die natascha duwde haar benen volgens mij open.
Ik heb getekend. Wat volgens mij veel mensen niet weten is dat er ook paarden daar staan, een frieze merrie met haar veulen iig. Met die paarden gebeurd er ook weinig tot niks, ik denk toch dat zo'n veulen wel een betere jeugd verdiend Ja

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:20

Ja maar er gebeurt wel meer met die paarden dan wij denken Tong uitsteken
Dat zie je alleen als je de livestreams bekijkt Tong uitsteken

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:21

Clairtjuh schreef:
Je ziet wel haar halve kont eruit hangen Ja En die natascha duwde haar benen volgens mij open.
Ik heb getekend. Wat volgens mij veel mensen niet weten is dat er ook paarden daar staan, een frieze merrie met haar veulen iig. Met die paarden gebeurd er ook weinig tot niks, ik denk toch dat zo'n veulen wel een betere jeugd verdiend Ja

Uhm, er staat een nu friese hengst en er is enige tijd geleden een veulen geboren, nadat Jaap besloot deze ( moeder met veulen) los te laten in de tuin zijn ze weggehaald............... Veulen staat nu heerlijk met moeders in de wei.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:21

nah wat is dat nou weer voor domme beslissing Verward ( om ze in de tuin te zetten bedoel ik dan he Knipoog )

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:22

Tsja, heb al enige tijd niet meer gekeken Tong uitsteken
Vind het toch geen leuk progamma.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:23

Sjuulie schreef:
nah wat is dat nou weer voor domme beslissing Verward ( om ze in de tuin te zetten bedoel ik dan he Knipoog )

Dat was Jaap zijn''terror''

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:28

Sjuulie schreef:

Het was idd een #terror# actie van Jaap, is toendertijd ook een hoop heisa om geweest, Fries ( tjsa orginele naam Haha! ) stond er toen net en hij was onderweg om die ook los te laten maar hij werdt gelukkig tegengehouden, snap niet dat die eigenaresse het paard ( Fries ) daar nog laat staan......... Merrie met veulen zijn volgens mij de volgende dag opgehaald.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:31

Tja...diegene die in DGK zitten hebben toch geen verstand van de gehele paardensport, laat staan een fatsoenlijke verzorging ervan. Zonde dat die paarden erbij worden betrokken.
Maar dat zal wel in het ideaalbeeld horen van een miljonair.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:31

Ik zou dus echt NOOIT mn drachtige paard naar zoiets toe sturen. Je wilt toch zelf genieten van je veulen.. Nja ik wel iig haha

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:32

Ja maar je maakt me toch niet wijs als iemand dat huis wint dat het paard er dan ook blijft staan Knipoog

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:39

nixx schreef:
Ik zou dus echt NOOIT mn drachtige paard naar zoiets toe sturen. Je wilt toch zelf genieten van je veulen.. Nja ik wel iig haha

Ik ook niet, maar het was wel leuk om de geboorte online te kunnen volgen maar goed had ze ook gewoon een webcam in d'r eigen stal op kunnen hangen Knipoog

Fries is van iemand "buiten" de GK, gewoon een particulier, dus die blijft idd niet als er iemand het huis wint............

@ revanches, ze hebben er idd absoluut geen verstand van, soms vergeten ze hem eten te geven, of hij komt zijn stalletje niet uit, tijdje terug heeft hij zijn been ergens aan opengehaald en ze moesten dus rustig aan doen want anders sprongen de hechtingen open, en wat ga je dan doen tja longeren ( op DKG manier Lips are sealed ), wond schijnt ook niet goed te genezen en regelmatig weer open te gaan, eigenaresse komt af en toe langs , en als je soms ziet hoe ze er opzitten.......................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:24

Er was een paardenmeisje, die is weg en ik snap dus niet waarom dat meisje weg is. DGK zoekt nog personeel, dus wellicht een nieuw paardenmeisje?

De eigenaar van die fries is toch ook maar een kluns. Dier zonder weidegang en dan aan de grillen van die zatlappen over laten. Silvia verzorgde dat dier goed, maar die is ook weg.

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 12:37

hmm vind het wel echt gek van de eigenaar ja! zeker als je ziet hoe ze op tv zijn.. zulke mensen laat je toch niet je dier verzorgen?? Hamer
maarja.. misschien krijgt ze er wel een boel geld voor!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 16:08

Sjuulie schreef:
hmm vind het wel echt gek van de eigenaar ja! zeker als je ziet hoe ze op tv zijn.. zulke mensen laat je toch niet je dier verzorgen?? Hamer
maarja.. misschien krijgt ze er wel een boel geld voor!

Ik weet niet of ze dat krijgen, maar volgens mij wordt wel de smit enzo betaald :p
Ik zou mijn paard daar ook niet neerzetten hoor. Nu iig niet meer. Toen Sylvia er was misschien nog wel Lachen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:16

russel schreef:
Er was een paardenmeisje, die is weg en ik snap dus niet waarom dat meisje weg is. DGK zoekt nog personeel, dus wellicht een nieuw paardenmeisje?

De eigenaar van die fries is toch ook maar een kluns. Dier zonder weidegang en dan aan de grillen van die zatlappen over laten. Silvia verzorgde dat dier goed, maar die is ook weg.

Het paardenmeisje heeft gekozen om te stoppen. Bart is toen toch ook uiteindelijk uit DGK gegaan. Om zn meisje achter na te gaan?
En nu hebben ze nog steeds geen nieuw meisje gevonden! Wel raar dat de eigenaren van de paarden hun paarden ook opofferen voor zo'n programma. Scheve mond

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 15:51

Revanches schreef:
russel schreef:

Het paardenmeisje heeft gekozen om te stoppen. Bart is toen toch ook uiteindelijk uit DGK gegaan. Om zn meisje achter na te gaan?
En nu hebben ze nog steeds geen nieuw meisje gevonden! Wel raar dat de eigenaren van de paarden hun paarden ook opofferen voor zo'n programma. Scheve mond

Er zijn nog ''paardenmeisjes'' geweest hoor.. Alleen die waren niet zo bekend als Leslie (het eerste paardenmeisje)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:00

maar ja ze gaan gewoon door nu op rtl8

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:02

Vanavond is er een stemronde.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:10

Oh.. Hopen dat Natasia er uit gaat dan Tong uitsteken

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:25

blauw00gje schreef:
Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen stemmen of je wil dat het blijft, of dat het stopt Tong uitsteken
Want zo zie je alleen maar wie willen dat het stopt Tong uitsteken

Dus jij wilt een poll. Nou ik verveelde me een beetje en had nog ergens ongebruikte serverruimte over dus ik dacht bij mezelf.
waarom maak ik ook niet eventjes snel een site.
http://goudenkooipoll.info

Dat is dan de derde site, wie maakt de volgende?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:52

Loretta schreef:
blauw00gje schreef:
Ik vind eigenlijk dat je moet kunnen stemmen of je wil dat het blijft, of dat het stopt Tong uitsteken
Want zo zie je alleen maar wie willen dat het stopt Tong uitsteken

Dus jij wilt een poll. Nou ik verveelde me een beetje en had nog ergens ongebruikte serverruimte over dus ik dacht bij mezelf.

Goed bezig! Tong uitsteken Haha ik ga zeker ff stemmen!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:55

Zijn we vergeten dat ze ERIC eruit hebben gepest. Dat vindt ik schadalig. Huub die moeten ze er dringend uitflikken dan daarna Lieke der uit gooien. Wat een misselijk stelletje is dat.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:56

blauw00gje schreef:
Loretta schreef:

Goed bezig! Tong uitsteken Haha ik ga zeker ff stemmen!

er is in totaal 6 keer gestemt
3 hebben voor blijven gestemt
3 hebben voor verdwijnen gestemt

$50.00% heeft voor blijven gestemt
$50.00% heeft voor verdwijnen gestemt

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 17:56

Ezmee schreef:
Zijn we vergeten dat ze ERIC eruit hebben gepest. Dat vindt ik schadalig. Huub die moeten ze er dringend uitflikken dan daarna Lieke der uit gooien. Wat een misselijk stelletje is dat.

Dat zijn niet de enigen hoor..
Ik vind de situatie nu met Lieke toch wel nog wat erger dan toen met Eric.