Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:Het zou idd te gek voor woorden zijn als alles mag, zolang het maar onder de pet van "vrijheid van godsdienst" wordt geduwd...
DresslOver schreef:Mensen, mensen, mensen toch.
Hypo vind dat de patiente zich aanstelt.
De rest van heel normaaldenkend bokt vind dat niet. Big Deal. Laat haar, ze vind toch dat ze gelijk heeft. Let it be.
Tiffany schreef:Hypofocus schreef:Voor de mensen die door hun geloof VERPLICHT zijn een hoofddoek te dragen, en zich daar aan willen houden, is die kwestie helemaal niet overdreven.
Maar goed, jij mag het overdreven vinden.
Daarover laat ik JOU in je waarde.
Het was fijn geweest als JIJ MIJ ook in mijn waarde had gelaten over mijn mening dat ik de reactie van deze vrouw wat overdreven vond.
Ze zijn helemaal niks verplicht. Ze leven namelijk in Nederland. En hier mag iedereen zijn eigen geloof hebben. We leven in een vrij land. Dus ze kiezen er zelf voor.
Laura24 schreef:HF ben het met je eens dat je recht heb op je eigen mening omtrent welk onderwerp dan ook, maar laat dat dan ook wederzijds zijn... Daarnaast kom je met argumenten om je mening te onderbouwen die mijn inziens nogal kort door de bocht zijn... En breng je het over alsof je geen gevoel hebt... Mijn mening...
SONY schreef:Tuurlijk de moslims mogen alles.. want dat is geloof. Maar een kankerpatient met hoofddoek niet. BELACHELIJK! Krijg steeds meer een hekel hieraan. Die moslim cultuur kan alles maken omdat ze dan gaan schermen met ja maar dat is ons geloof.... We hebben verdorie in R,dam de grootste moskee al staan! Hoe absurd. Pleur een kerk in irak en je hebt een kogel door je kop.. Nederland is veel te tolerant met dit soort dingen..
Vind dit echt weer zo'n typische situatie die zo krom is als het maar zijn kan!
wendyelst schreef:was laatst ook en man die had hangende oogleden zodat je het oog niet helemaal meer zag vonden ze ook niet dat die goedgekuurd kon worden na verleg toch gedaan slaat toch echt inderdaad nergens op!
net alsof die mensen ervoor kiezen
Hypofocus schreef:Ik zou zeggen: geef je op om in het Europees Parlement te komen, en laat de grondwet zo veranderen dat ernstig zieken ook een uitzondering krijgen, net als gelovigen.
Hypofocus schreef:SONY schreef:Tuurlijk de moslims mogen alles.. want dat is geloof. Maar een kankerpatient met hoofddoek niet. BELACHELIJK! Krijg steeds meer een hekel hieraan. Die moslim cultuur kan alles maken omdat ze dan gaan schermen met ja maar dat is ons geloof.... We hebben verdorie in R,dam de grootste moskee al staan! Hoe absurd. Pleur een kerk in irak en je hebt een kogel door je kop.. Nederland is veel te tolerant met dit soort dingen..
Vind dit echt weer zo'n typische situatie die zo krom is als het maar zijn kan!
Ik zou zeggen: geef je op om in het Europees Parlement te komen, en laat de grondwet zo veranderen dat ernstig zieken ook een uitzondering krijgen, net als gelovigen.
Tiffany schreef:Ook zij geeft haar mening... dus dan is jou antwoord dat de naar het Europees Parlement moet rennen niet van toepassing..
Hypofocus schreef:Dat is nogal een aanname, om te zeggen dat heel bokt normaaldekend is...
En ook voor jou geld; laat mij in mijn waarde. Het is mijn vrijheid van meningsuiting om over deze kwestie op een dergelijke manier mijn mening hierover uit te spreken. Daar is geen term "normaal denkend" vs "Femke Puijman" voor nodig hoor.
Als JIJ een andere mening hebt, is dat prima. Dit is de mijne.
Als je het over meningen hebt, bestaat er niets zoals gelijk of geen gelijk hebben. Meningen zijn geen feiten, en dus kan er ook niemand "gelijk" hebben. Daar gaat het ook helemaal niet om.
Een discussie board (of forum) is gemaakt om meningen te delen. En ik vind het jammer dat je jezelf steeds zo negatief opstelt tegenover mijn mening.
Hoe raar je mijn mening ook vind, het is mijn mening en het is mijn recht om deze mening te hebben en te uiten, en daarbij in mijn waarde gelaten te worden. En niet te worden uitgescholden voor niet normaal denkend.
Nogmaals, het gaat in deze kwestie NIET om wel of geen gelijk hebben.
Want er IS geen gelijk als het om meningen gaat.
runningkawa schreef:Nadya, wat heb je dat goed! verwoord
Ik kan het alleen maar helemaal met je eens zijn.
En zou het nooit beter kunnen zeggen. Precies hoe ik het ook denk.
Hypofocus schreef:Tiffany schreef:Ook zij geeft haar mening... dus dan is jou antwoord dat de naar het Europees Parlement moet rennen niet van toepassing..
Waarom lees je mijn quote als kritiek?
Het is alleen een tip, om te zorgen dat er ook daadwerkelijk iets mee gedaan kan worden
Alleen praten, hoog van de toren blazen over wat er fout is met Moslims heeft geen zin, als je er verder geen actie op onderneemt, toch?
Ik geef slechts een suggestie, zoals de poster zijn mening kracht bij kan zetten. Geen kritiek