Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Vanochtend hoorde ik op de radio dat een kindje van een brits echtpaar dat ontvoerd was uit een vakantiehuisje in Portugal nog niet terug was. Ook niet nadat de ouders diverse emotionele oproepen via de tv hadden gedaan.
Blijkt dat de ouders uit eten waren gegaan in een een restaurant en het kind alleen in het huisje hadden achtergelaten terwijl het sliep.
Nu lijkt mij die ontvoering voor het kind een vreselijke traumatische ervaring en daarom is het verschrikkelijk dat dit gebeurd is maar welke idioten laten hun kind nu gewoon alleen in vakantiehuisje achter om uit eten te gaan. Dan denk ik die ouders verdienen niet beter.
Mocht het kind terugkomen dan denk ik dat er serieus gekeken moet worden of het kind sowieso niet beter af is in een pleeggezin.
Kimberley77 schreef:ik geloof niet dat we hier in feiten aan het praten zijn, maar in gedachtengangen en dat is ook wel duidelijk. Het is immers een discussieforum hier...maargoed, dan voortaan bij elke zin plaatsen ik denk......
gut wat worden we opeens 'correct' op bokt zeg.
Kimberley77 schreef:ik geloof niet dat we hier in feiten aan het praten zijn, maar in gedachtengangen en dat is ook wel duidelijk. Het is immers een discussieforum hier...maargoed, dan voortaan bij elke zin plaatsen ik denk......