naadje24 schreef:wie zegt dat het een verwijzing is naar WOII? dat is wat jij er van maakt....
en jij vind het een hele domme vraag.....wie beledigd nou wie?
enig idee hoeveel domme mensen er dan zouden lopen op deze planeet? want geloof me dat er meer dan genoeg huis tuin en keukenvrouwtjes zijn die deze honden voor "de lol" een nestje geven...
ja misschien dom,maar wel werkelijkheid die dagelijks gebeurt...
ga je hun ook allemaal voor dom uitmaken zoals je dat bij mij doet?
Ik zeg toch als het een verwijzing is daarheen....
Heb nergens beweerd dat jij dom bent en vind die mensen die zomaar lukraak honden kruisen dom bezig, waarmee ik niet zeg dat de mensen zelf dom zijn.
Bovendien hoor je ook in dit geval gewoon op de hoogte te zijn van de wet als blijkt dat de pups wel in het type van de pitbullwet staan en dus je verantwoordelijkheid nemen en de pups in belgie verkopen. Voorkomen dat ze in Nederland worden verkocht dus.
En sorry, ik vind het wel een domme vraag als je werkelijk denkt dat ergens perfect staat beschreven hoe een kruising eruit komt te zien. Maar je weet zelf ook wel dat dat niet mogelijk is en dus toon je daarmee al aan dat je niet dom bent.
En dat er genoeg mensen die zomaar lukraak twee honden op elkaar zetten veranderd nog steeds niets aan het feit dat het overgrote deel van de kopers bewust pitbullachtigen kopen terwijl ze weten dat het verboden is en dus risico's nemen met hondenlevens.