runningkawa schreef:Luchtstroming lijkt me idd wel logisch, meer dan temperatuur
ja binnen is niet nodig, zitten er geen
Dat heb ik nooit begrepen, je ontzet je paard uit een zwerm van honderdtig dazen, hier is dat in hoogseizoen echt zo....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Luchtstroming lijkt me idd wel logisch, meer dan temperatuur
ja binnen is niet nodig, zitten er geen
flicka schreef:Volgens mij is het in Brabant nog erger dan hier in Drenthe. Mijn paard heeft haar zomerwei in de bossen en die dazen zijn straks weer een crime. Ze staat dan ook met vliegendeken en soms ook met een vliegenmasker. Ik heb daar geen stal en mag er ook geen neerzetten. Wel veel bomen maar dat maakt voor die rotdazen niet uit. Zo'n dazenvanger is een goed idee als je paarden op stal hebt maar ik denk niet dat het veel zoden aan de dijk zet voor weidepaarden. Daarbij is het voor één paard best een dure investering. Tenzij ik zeker zou zijn dat ze echt dazenvrij zou blijven.
Voor een buitenrit misschien een mini-versie op je cap?
flicka schreef:Voor een buitenrit misschien een mini-versie op je cap?
LCharlotte schreef:Nee, de grote versie werkt optimaal, kleinere versies werken niet voldoende, daarom is de LOER maar in 1 formaat te verkrijgen.
SparklingApp schreef:Ik vind het echt een super uitvinding!
Ik wilde er ook meteen 1 bestellen om eerst eens te proberen en mijn vader vond het ook een goed idee, die zei alleen; ik wil eerst zeker weten of alles wel echt waar is met die proefbedrijven enzo.. ze kunnen wel zo veel op internet zetten..
Maar nu krijgt hij geen antwoord op zijn mail en tel nr kan hij ook nergens vinden... Heeft iemand een nr?
Ik wil er echt super graag 1 proberen...