Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:dus als soortgelijke hond in de wei komt en je paard doodbijt gaan jullie het allemaal niet erg vinden. want het is natuurlijk gedrag want katten doden mussen ook.
cloris schreef:Nou het is een Dogo Canario of een Perro de Presa.. sorry maar als je zelf niet eens weet wat je in huis hebt gehaald ben jij dus zo'n onverantwoorde eigenaaar die het verpest voor andere, en jij hebt wel gaves als je vanaf een foto kan zien dat ze van het agressieve soort zijn.... ze zijn orgineel dat is die van jou niet
faye schreef:Ik geloof dat jij je ten onrechte aangesproken voelt hoor katiavl, ik bedoelde de roze bril ten opzichte van dit soort honden
faye schreef:Je kan een JR met een bull achtige vergelijken, maar dat gaat natuurlijk niet op. Ik heb zelf een kruising am staff, en die krijgt letterlijk alles kapot, zonder moeite, Dat doet een JR haar niet na! De eerste zal dan ook vele malen meer schade aanrichten dat is gewoon een feit!
cloris schreef:Ojeee de hond van een kennis van mij heeft ook een hert gesloopt... een kruising Labrador, zeer agressief hondje natuurlijk want een gewone hond jaagt nietzoooooo vervelend he dat beetje Wolf nog in die honden waardoor ze wel eens puur aan de jacht gaan... mijn honden zijn jachthonden, gefokt om zwijnen te jagen en moeten die ook op de neus pakken, neerleggen en vasthouden tot de jager het dier komt afschieten, agressief? nee verre van maar wel jagers en ze komen geregeld met een haas aanzetten of een konijn...
Btw, heeft iemand een foto van deze hond gezien? nee juist dat dacht ik al, een pitbull-ACHTIGE hond betekend niet dat het een pitbull is *zucht* dat betekend dat het dier volgens de zeer-grote-hondenkenners bij de politieeen iets bredere kop had en rozeknop oortjes, oops... dat hebben meer soorten honden... grappig want als de berichtgeving op het nieuws het heeft over bepaalde medelanders dan mag niemand oordelen..... maar als het om hondjes gaat weet iedereen direct dat het een pitbull is, ik denk dat het gros hier niet een weet hoe een pitbull er echt uitziet
Moniek;
Ik lees hierboven ook weer de grootste onzin; vele malen agessiever? nee dat zeker niet, het is een TERRIER en die zijn vasthoudend, ook die leuke JR's die je overal op stallen ziet lopen, zijn Pitjes in het klein![]()
Kaken slaan niet op slot dat is onmogelijk maar de spier kan verzuren en nogmaals Terriers zijn vasthoudend ze willen gewoon niet loslaten het is niet zozeer een kwestie van niet kunnen, het zijn ongelofelijk leuke en ook lieve honden die ALLES doen voor hun baas en daarom zijn eigenaren zo belangrijk, om niets doorslaan? nee hoor maar is jachtdrive doorslaan? jij hebt klaarblijkelijk nog nooit kennis gemaakt met een echte Pitbull want wat jij hierboven schrijft staat bol van de fabels, vooroordelen en een zeer hoog SBS6 gehalte.
Maar nu nog wat, dit was een hond die een hert pakt, denk eens kleiner; een kat die vogels uitmoordt........ dat is algemeen geacccepteerd, de hele mussenpopulatie is meer dan gehalveerd door losopende katten, uitgemoord... door zwaar agressieve katten die allemaal om niets doorslaan als ze een vogel zien
Een echte Pit heeft geen stamboom in Nederland, is hier nooit een erkend ras geweest, een AMERICAN Stafford MET FCI stamboom is gewoon okej, zonder valt die onder het RAD maar dat maakt hem nog geen Pitbullen " DAT slag wat dit soort honden houdt" kom op zeg, doe eens even normaal, ik hoop dat je zulke vooroordelen in het normale leven er niet op nahoudt want dat is heel eng
Dancie schreef:cloris schreef:Nou het is een Dogo Canario of een Perro de Presa.. sorry maar als je zelf niet eens weet wat je in huis hebt gehaald ben jij dus zo'n onverantwoorde eigenaaar die het verpest voor andere, en jij hebt wel gaves als je vanaf een foto kan zien dat ze van het agressieve soort zijn.... ze zijn orgineel dat is die van jou niet
het is een preca canario hoor ik weet wel wat ik in huis heb gehaald
Moniek schreef:Zo gaat hij lekker!!!!
Kan ook wel wat vriendelijker of niet???
Lekker over iemand oordelen terwijl je helemaal NIET weet wat mijn ervaringen zijn.
Het is zeker geen fabel wat ik hier boven heb verteld en ik denk dat je eens goed moet kijken naar het onstaan van de pitbull want is niet alleen een terrier die erin zit.
En ik nog nooit kennis gemaakt van een pitbull hahahahaha wat een giller mijn stiefbroer is erkend fokker van onder andere de stefford en heeft in het verleden ook de pitbull gefokt toen dit nog mog.
Hij is een goed en erkend fokker en vaak in amerika zit en contacten heeft met het stamboek voor de american pitbull.
Hij heeft deze honden nogmaals ook gefokt en daar veel studie in gedaan.
Dus hij zal het wel weten.
Graag je tegen post wat normaler anders heb ik geen eens behoefte meer om met jou een discussie aan te gaan!