chevax schreef:Dat zeg ik ook niet. Maar de vergelijking met een stal met paarden vind ik erg ver gezocht. Maar om op die weg door te gaan; zou jouw Fjord er slechter van worden als er tussen alle andere Fjorden één Tinker zou staan?
Het komt toch echt op precies hetzelfde neer hoor , je kiest voor een bepaalde groep waar je je fijn bij voelt.
Het is helemaal niet de vraag of die ene Tinker wat voor invloed dan ook heeft , je hebt gewoon besloten dat het een plek voor Fjorden is.
Dus de Tinker is daar niet welkom . net zoals er bij de buren die het lollig vinden om een wei vol Tinkers te hebben , geen Fjord welkom is.
Buiten de hekjes loopt alles door elkaar en zolang beide groepen daar niet over zeuren en zich daar gewoon aanpassen is er toch niks aan de hand dat je binnen de hekjes een bepaald groepje wilt verzamelen ? Als je daar nu lol in hebt.
Het is gewoon toegestaan om van die groepjes te vormen dus wettelijk doet niemand iets verkeerd hoor.
Zolang niemand mij opdringt wat ik in de wei heb staan is het toch leuk dat ik de keus heb om me voor een deel van de dag bij een select groepje te kunnen aansluiten waar ik me prettig in voel.
Het blijft enorm simpel als je even niet zo moeilijk gaat draaien en doen