gewoon allemaal aandacht trekkerij.. eigen schuld dat ze nu een pruik op moet hoor ik vind het allebei eigenlijk lelijk ze had beter haar eigen haar kennen houden
Ach, de hele wereld weet toch al dat ze een kale schedel heeft... dan kan ze net zo goed een campy pruik opzetten ipv een zweem van realistisch uitziend hoofdhaar na te jagen. Haar grote voorbeeld Madonna is ook erg vernieuwend en Britney wordt er vaak van beticht dat ze haar iedere pas nazet. Nou.... dìt heeft Madonna nog nooit gedaan, dus nu is ze haar een stap voor .
Ik blijf er echter bij dat ze een intriest beeld opwekt. Ze vertoont trekjes die ook Kurt Cobain & Michael Jackson vertoonden en dat is geen goed teken...
het feit dat we hier met zijn allen 10 pagina's aan spenderen betekent voor haar dat haar publiciteitsstunt gelukt is.... zieke geesten af en toe die beroemdheden....
Sneu persoon is ze, echt zo`n rijk geval die niet weet wat ze met haar status kan doen en zich maar in de drugswereld stort Scheert ze eerst dr hoofd kaal voor een publistunt, doet ze later haar capuchon op, laat het dan meteen zien Ze is gisteravond (nadat ze gistermorgen is opgenomen) alweer uit die kliniek gegaan hoorde ik.
Vanmiddag in de stad (EHV) zag ik in een flits op een mediabord voorbij komen dat Brit ook een zelfmoordpoging ondernomen heeft?
Niet dat Britney mij verder iets kan schelen, maar zo zie je maar weer wat voor invloed beroemdheid en foute vriendinnetjes (lees: P. Hilton) met een *normaal* meisje kunnen doen.
eigenlijk is het allemaal gewoon zielig... ik denk niet dat zij een fatsoenlijke jeugd heeft gehad. ten tijde van haar eerste hit was ze nog een tiener!!
net zag je op show nieuws, hoe ze een auto te lijf ging met een paraplu??? en die man liet ze rug zien, hele striemen stonden er op zn rug doordat britney m had toegetakeld met haar paraplu. je zag t gewoon op beeld ze liep keihard f uck you f uck you te roepen ik vind het ontzettend zielig en sneu om gewoon te zien hoe ze knetter gek word
Ze is steenrijk, maar zo te zien hartstikke ongelukkig!!
Tsja, geld maakt niet altijd gelukkig.
Ik vind het echt een beetje raar staan, dat kale. En die pruik is ook niet je-van-het. Maarja, ieder z'n eigen meug. Alleen jammer voor haar dat ze er zó snel alweer spijt van heeft.
Britney is zo te zien helemaal de weg kwijt. Had idd ook al gezien dat ze mensen te lijf was gegaan met een paraplu en had ook al gehoord dat ze een zelfmoord poging had gedaan. Ik vind de pruik eerlijk gezegd ook niet echt mooi.