Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Je gaat gewoon of topic en op de onzin ga ik inhoudelijk niet in, b.v. een lijst van dronken rechtse bewindsmannen opnoemen zou teveel tijd in beslag nemen.
Er is een topic over nieuwe ministers, dit gaat over een oude.
Citaat:Het is zó makkelijk om vanaf je pc-tje thuis te roepen dat de overheid dit of dat maar moet doen. Maar denk daarbij ook eens dat de overheid regels maakt die voor iedereen een doel moeten hebben. Dus als er nu wordt beslist dat van een bepaalde groep het paspoort mag worden afgenomen (en welke richtlijnen mogen daarvoor worden gehanteerd?), dan kan er net zo goed morgen even makkelijk een beslissingen worden genomen waardoor je zelf bijv. je paspoort moet inleveren.
faye schreef:Je bent met name zelf verantwoordelijk voor integratie. Als ik ervoor kiez om in een ander land te gaan wonen moet ik me ook aanpassen aan de geldende normen en waarden. Ik vind het veel te makkelijk om alles maar af te schuiven op de staat. Ze hadden ze vanaf het begin hard aan moet pakken ipv anti discriminatie te ver door te voeren.
faye schreef:Ook als je "geronseld"wordt is het je eigen keuze!!!!!
Ik vind het zo raar dat er altijd zo zielig over die groep mensen wordt gedaan....
Ze zijn echt niet met het pistool op hun hoofd het vliegtuig in geduwd
faye schreef:Ja ik zou ook gaan, maar er wel wat van maken. En ervoor zorgen dat mijn kinderen er ook wat van maakten. Ook al zou het tegenvallen. Zou het me te erg tegenvallen zou ik teruggaan. Het is nogal makkelijk om alles maar met de mantel der liefde te bedekken, dat werkt ook nog eens niet. Het is een eigen keuze geweest, ik vind het zo dom om altijd maar te roepen dat we ze dankbaar moeten zijn
faye schreef:Ja ik zou ook gaan, maar er wel wat van maken. En ervoor zorgen dat mijn kinderen er ook wat van maakten. Ook al zou het tegenvallen. Zou het me te erg tegenvallen zou ik teruggaan. Het is nogal makkelijk om alles maar met de mantel der liefde te bedekken, dat werkt ook nog eens niet. Het is een eigen keuze geweest, ik vind het zo dom om altijd maar te roepen dat we ze dankbaar moeten zijn
faye schreef:Was het onveilig in Spanje en Turkije dan? Of in MArokko? Deze mensen zijn uit economische overwegingen hier naar toe gekomen.