Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen hoor.
maar had ze haar pinpas mee? nee die had ze nog niet.. die zou ze krijgen als ze 15 werd
dan zou je misschien via bankafschrift kunnen zien war ze pint
had ze haar telefoon mee? ja die had ze wel mee.. maar ze is niet te traceren via haar telefoon zei de politie.. die had het erover dat de sim-kaart er dan uitgehaalt was ofzo
misschien staat die dan heel soms aan en heb je net geluk als je steeds blijft proberen.
is een een vriendin met wie ze heel close was? ja.. ze zijn iedereen al bij langs geweest
misschien zal zei dan het eerst iets van haar horen.
had ze haar identiteitskaart bij zich? ja die heeft ze wel mee
en/of een paspoort? heeft ze niet
heeft ze een bepaald ziekte verleden wardoor ze zich mogelijk zal melden in een ziekenhuis? nee
misschien bij balies van ziekenhuizen een foto van haar afgeven als vermist? dat is wel een idee.. alleen weten we niet waar ze zit, dus weten we niet welke ziekenhuizen we foto moten sturen
ik noem maar even wat hoor,
echt verschrikkelijk dat ze nog steeds weg is.
denken jullie aan het loverboy circuit? hoe langer ze wegblijft hoe meer het er op gaat lijken vinden we.. als ze bij normale mensen zou zitten, zouden die na de uitzendingen van vermist wel laten weten dat ze bij hun zit
gister gelezen dat veel nl meisjes dan naar belgië werden verplaatst he..
/edit, o nee, dat waren meisjes van over de 18,
dus ik weeet niet eens of het wel kan op die leeftijd (14) dat ze daarvoor geronseld is
hopelijk zit ze 'gewoon' ergens in een flatje bij wat mensen, je weet wel, tv kijken, chips eten en wiet roken,
en niet denken aan thuis, dat men zich wel eens zorgen kan maken..
klinkt misschien gek maar het gebeurd wel, dat zo'n persoon denkt van hier is het leuk, en verder niet bij thuis nadenkt.
ik hoop het in elk geval maar,
ik hoop dat ze veilig en zonder schade door deze periode heen gaat, en het contact zsm terug is met haar!