ellepel schreef:vraag ik me af hoe dat weiland bij marrum er nu uit zal zien waar die paarden stonden![]()
* wil iemand me even naar de stad brengen?*
heb zo vergadering
Ja ben daar ook wel benieuwd naar!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:vraag ik me af hoe dat weiland bij marrum er nu uit zal zien waar die paarden stonden![]()
* wil iemand me even naar de stad brengen?*
heb zo vergadering
MyWishMax schreef:Ik heb vanavond les met mijn eigen beest en een jonkie en vorige week waren er een stel dakplaten van de binnenbak afgewaaid.
Laten ze allebei nou verplicht beweging moeten hebben.. En de 1e dakplaat is er alweer af in de bak.. Dus ben benieuwd
marthine schreef:oeh ja die spits !!
gelukkig is me mams al thuis
Emilia schreef:MyWishMax schreef:Ik heb vanavond les met mijn eigen beest en een jonkie en vorige week waren er een stel dakplaten van de binnenbak afgewaaid.
Laten ze allebei nou verplicht beweging moeten hebben.. En de 1e dakplaat is er alweer af in de bak.. Dus ben benieuwd
Ga je wel rijden dan? Ik zou het niet doen..
AnneOmie schreef:Het is hier in Oostzaan dus zo erg dat ik net gebeld werd dat de hekken van stal dichtgaanDe paarden mogen hun box niet uit en er is een trailer in de greppel gewaaid
Behoorlijk heftig dus. Ik baal als een stekker want vind het niet fijn als mijn paard 24 uur in zijn box moet staan, hij had al zo'n spierpijn... Ik hoop maar dat die rot storm snel gaat liggen want dit is echt niet grappig
AnneOmie schreef:Het is hier in Oostzaan dus zo erg dat ik net gebeld werd dat de hekken van stal dichtgaanDe paarden mogen hun box niet uit en er is een trailer in de greppel gewaaid
Behoorlijk heftig dus. Ik baal als een stekker want vind het niet fijn als mijn paard 24 uur in zijn box moet staan, hij had al zo'n spierpijn... Omar moet dus eigenlijk iedere dag verplicht beweging hebben omdat hij anders ziek kan worden (erg gevoelig voor spierbevangen). Ik hoop maar dat die rot storm snel gaat liggen want dit is echt niet grappig
harlekijn schreef:Ach zoon lief heeft tot half 2 school,en moet op de fiets door die wind,helaas heb ik geen auto,ben gewoon zenuachtig voor het idee
Dubgirl schreef:Tjee zeg daar had ik nu niet eens aangedachtIk heb medelijden met de postbode