Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXVeronaXx schreef:Wij hebben ook een hond gehad die mijn ouders voor 1000% vertrouwden, die gaf als hij ons paardje rijden of frutselen aan hem moe was een kleine grom en is ons geleerd hem dan met rust te laten.
Nou dat deden wij dan, nooit maar dan ook nooit is die hond agressief geweest, en ik was toen nog geen eens 1 jaar en heb met hem leren lopen.
De hond die we erna hadden was niet te vertrouwen met kleine kinderen en hebben mijn ouders ook rekening mee gehouden en ons geleerd hier mee om te gaan.
De hond die we nu hebben zal niet snel bijten, maar is hij bang dan bijt hij wel .. Nou hier hoor je gewoon rekening mee te houden.
Ik vind dat de eigfenaar van de hond, in dit geval de oma hier rekening mee zou moeten houden, en anders voor 1 nachtje de hond in een afgesloten ruimte moeten leggen waar hij lekker rustig zou kunnen liggen.
het verschilt gewoon zo per hond, het karakter, de achtergond alles, honden zijn niet met elkaar te vergelijken, net als mensen.
Pluttersput schreef:Hihi, de oma is neit de eigenaar
Pluttersput schreef:Je gaat niet in de tegenaanval? Maar schelden is ook een vorm van tegenaanval. Of doe je dat ook niet...
door_ schreef:bizzybijtje schreef:
Wat doe jij als iemand je een klap verkoopt, voor niets???
Dan ga ik er in ieder geval niet meteen in de tegenaanval, en dat hoort een hond dus ook niet te doen...
door_ schreef:Pluttersput schreef:Je gaat niet in de tegenaanval? Maar schelden is ook een vorm van tegenaanval. Of doe je dat ook niet...
Nope.... niet meteen, zou eerst vragen of diegene een reden had om me te slaan...
door_ schreef:Pluttersput schreef:Je gaat niet in de tegenaanval? Maar schelden is ook een vorm van tegenaanval. Of doe je dat ook niet...
Nope.... niet meteen, zou eerst vragen of diegene een reden had om me te slaan...
Citaat:Citaat:Nope.... niet meteen, zou eerst vragen of diegene een reden had om me te slaan...
Precies en een hond mag dan best een beetje grommen, maar happen absoluut niet!
Gabon schreef:Ik heb ook een keer een verhaal gehoord van een Golden Retriever die een kind had gebeten en afgemaakt moest worden, terwijl dit een van de liefste honden rassen is.
Nou de dierenarts gaf die hond een spuitje en wat zag hij in het oor van die hond? Nietjes... en niet een.. nee.. een heel rijtje.. Dat kind had dus met een niettang het oor van die hond bewerkt. Goh wat gemeen van die hond dat hij beet, en niet naar de ouders van het jongetje toe was gegaan om te zeggen dat hij dit niet leuk vond. Logisch dat ze die hond af hebben gemaakt, dat beest was hardstikke vals! Je mag nooit een klein kindje bijten..
Gabon schreef:Ik heb ook een keer een verhaal gehoord van een Golden Retriever die een kind had gebeten en afgemaakt moest worden, terwijl dit een van de liefste honden rassen is.
Nou de dierenarts gaf die hond een spuitje en wat zag hij in het oor van die hond? Nietjes... en niet een.. nee.. een heel rijtje.. Dat kind had dus met een niettang het oor van die hond bewerkt. Goh wat gemeen van die hond dat hij beet, en niet naar de ouders van het jongetje toe was gegaan om te zeggen dat hij dit niet leuk vond. Logisch dat ze die hond af hebben gemaakt, dat beest was hardstikke vals! Je mag nooit een klein kindje bijten..
Pluttersput schreef:Is ook zo, maar ik denk dat dat vooral is omdat het koele honden zijn. Die eerst even nadenken... Tenminste, als ik mijn blondje hier zie liggen
Pluttersput schreef:Is ook zo, maar ik denk dat dat vooral is omdat het koele honden zijn. Die eerst even nadenken... Tenminste, als ik mijn blondje hier zie liggen
Quellian schreef:Gabon schreef:Ik heb ook een keer een verhaal gehoord van een Golden Retriever die een kind had gebeten en afgemaakt moest worden, terwijl dit een van de liefste honden rassen is.
Golden Retriever staat in de top 3 van bijtgrage honden.
Quellian schreef:Het probleem bij de Golden Retriever is dat ze zijn doorgefokt, hetzelfde geldt voor de bull-achtigen. Dan krijg je loeders.