Ymke schreef:Ik moet hier iedere keer weer zo keihard om lachen. Niet omdat ik het stoer vind, maar hoe laag kun je gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:Ik moet hier iedere keer weer zo keihard om lachen. Niet omdat ik het stoer vind, maar hoe laag kun je gaan?
Citaat:[..] Een van onze leerlingen is tot een actie overgegaan waarbij hij zichzelf vernederd heeft. De actie werd in een beperkte groep voorbereid. De actie, hoet consumeren van hondenpoep. is gefilmd door meerdere leerlingen en in de loop van het weekend op internet geplaatst. De beelden zijn zeer schokkend.
Betreffende leerlingen, allen uit dezelfde havo 4 klas, zijn op vrijdag rond het middaguur gehoord. De initiatiefnemer en uitvoerder van de actie is in opdracht van de schoolleiding direct naar huis gestuurd. Vooraf hieraan werd contact opgenomen met de ouders. Hierbij is de moeder erop gewezen dat sprake was van een cirisissituatie met een niet te onderschatten gezondheidsrisico voor haar zoon. Gelukkig is tot heden niet gebleken dat zijn gezondheid schade heeft opgelopen. Uiteraard is sprake van een ernstig gebrek aan zelfrespect. Vanmiddag zal een eerste gesprek plaatsvinden met de counselor. Doorverwijzing naar externe deskundigen is in voorbereiding
Miiej schreef:hmm, misschien lijd wel heel erg onder de drugs of onder een erge gebeurtenis.
Natuurlijk is het niet normaal dat je het doet, maar ik bedoel er word door iedereen om hem gepraat gelachen enz. Hoe zei hij zeg wel niet voelen ?
__KELLY schreef:hij at tog geen echte poep he van dan filmpje achteraf
Passival schreef:IKbenEllen schreef:Wat een sukkel.....
Wel een beetje erg kort door de bocht. Zo'n jongen laat zich echt niet voor niks overhalen? Misschien weet TS er meer over? Is hij gepest en soort van 'gedwongen' om het te eten??
Ga het filmpje maar niet kijken, lijkt me nou niet echt een smakelijk beeld om te zien....
Miiej schreef:inderdaad, er is toch echt iets goed mis met die jongen maar nu zakt zijn leven nog erger in. Omdat iedereen nu zo over hem denkt.
buster4ever schreef:ben ik dan de enige die hier om moet lachen???
![]()
wat een kneuse gozer zeg100 euries aan wiet en dan schijt vrete...
![]()
hij is kennelijk erg wiet verslaafd ofzo....
srry maar ik had net zohard meegelache met al die andere gasten
Cocolover schreef:buster4ever schreef:ben ik dan de enige die hier om moet lachen???
![]()
wat een kneuse gozer zeg100 euries aan wiet en dan schijt vrete...
![]()
hij is kennelijk erg wiet verslaafd ofzo....
srry maar ik had net zohard meegelache met al die andere gasten
Hihi, ik ook.
Kom op zeg, denk éven na. Sneu kind.
Cayusejuhh schreef:ja hallo. HIJ doet het toch zelf?? hij is oud genoeg om in te zien dat poep vies is
hahaha ja ik had keihard gelachenvind het idd "een zielig "persoon.
bedoel. als je nu in de picture wil staan .. of zo op wil vallen..
scheer dan je kop kaal
Mietje schreef:Cayusejuhh schreef:ja hallo. HIJ doet het toch zelf?? hij is oud genoeg om in te zien dat poep vies is
hahaha ja ik had keihard gelachenvind het idd "een zielig "persoon.
bedoel. als je nu in de picture wil staan .. of zo op wil vallen..
scheer dan je kop kaal![]()
Schijnbaar dus toch niet
Sukkel
__KELLY schreef:hij at tog geen echte poep he van dan filmpje achteraf