Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiNdA1986 schreef:In ieder geval ik vind ook dat je als volwassen vrouw niet in het donker op straat moet komen en zeker niet in verlaten gebieden (en al helemaal niet in je eentje)
2misty2 schreef:Gelukkig zijn ze misschien nu wel al een stukje verder.Ik hoop zo dat het meisje geen pijn heeft geleden.Ook hoop ik dat de dader snel gepakt wordt.Of het nu een ongeluk is een misdrijf beiden is het ernstig en een misdrijf geworden nu!!!Doorrijden na zoiets dit moet haast wel opzet zijn geweest.
NehnaDagmar schreef:Opzich kan het wel dat ze wel is aangereden en haar fiets niet beschadigd is. Misschien is ze met een los touwtje of haar jas blijven haken aan de camper; dan zou ze gewoon mee gesleurd worden zonder fiets.
beantsje schreef:Tja, en terwijl de politievoorlichter op de meeste vragen antwoordt dat hij "daarover geen mededelingen kan doen"
staat de foto van de camper gewoon in de Telegraaf
runningkawa schreef:Kan het niet zijn dat ze iets heeft gezien, noem maar wat, een klein poesje/ hondje of zo.
De fiets in de berm heeft gelegt en het poesje achterna is gaan lopen.
En dan heb je geen reflectie of niets als voetganger.
Bent zo een stuk van je fiets vandaan en toen is aangereden?
beantsje schreef:Overigens valt het wel mee hoor, dat de pers onderzoeken verpest. Daderinformatie heeft de pers immers ook niet, als ze die niet van de politie hebben gekregen.
tienus63 schreef:beantsje schreef:Overigens valt het wel mee hoor, dat de pers onderzoeken verpest. Daderinformatie heeft de pers immers ook niet, als ze die niet van de politie hebben gekregen.
Van wie zou de woning zijn die op de site van rtvnoord wordt getoond, afgezet met politielinten en politiebewaking.
beantsje schreef:nee echt? Over deze zaak? *gaat meteen kijken*
Cayenne schreef:Editknopje kwijt?Als Mod zijnde lijkt me een triplepost toch onnodig
Ik hoorde op het extra nieuwsbulletin dat ze een moord nog steeds niet uitsluiten?
Yvonniej schreef:Ik weet toevallig wie opgepakt is. Maar ga daar verder geen informatie over rondbezuinen.
En dit is onmogelijk een 'per ongelukje' . En gezien het daderprofiel heb ik er nog een harder hoofd in.
Yvonniej schreef:Waar zien jullie trouwens het huis van de buren?