Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nu een paar dagen zo gereist maar ben t al helemaal zat.

. Snif snif, want dat kost me zo de dubbele tijd, dus moet ik vroeger mijn zachte warme bedje uit. Gelukkig gaat die stoptrein wel met grote regelmaat.
)Mandyy schreef:Goh, je zou maar om half 1 uit zijn en nu pas thuis zijn doordat er geen stroom is bij Amersfoort. (Waar anders.)
Klóte treinen...

Maar dat heeft de intercity naar enschede vrijwel altijd
Doordat ie meer ruimte op andere stations had, kwam ie wel weer optijd aan in Enschede
Dus ik naar een conducteur en ik vraag: Moet ik dan op een bus overstappen halverwege?. Ja, zegt hij, je kunt beter nog een half uur wachten op de Intercity. Maar dat slaat nergens op, want dat is precies hetzelfde traject. Heel toevallig liep ik toen naar de achterkant van het bord (doe je normaal ook niet), maar daar staat "voorste gedeelte tot aan Maastricht Randwijck". Dus ik aan andere conducteur vragen of er bussen werden ingezet, zegt hij "bussen, nee hoor deze rijdt gewoon tot aan het eindpunt". Mooi voorbeeld van lekkere communicatie bij de NS. EEINDELIJK aangekomen, uur vertraging
En dan moet je nog vanuit Maastricht weer terug naar Eindhoven........
mirjamalvaro schreef:zo ook leuk daffene![]()
Ik had Gister de bus, normaal een 3 kwartier zonder vertraging. Nu 1,5 uur ofzo met een half uur vertraging![]()
terug weg ook normaal half uur, duurde nu 2 uur
?
Maar die hebben nu ook allemaal nieuwe tijden en andere bussen.

Sash schreef:voorbeeld: mijn trein komt in goes aan om 17.51, de bus vertrekt om 17.51.... die rijd dus voor mijn neus weg...
.