Mening over varkenssector!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Mening over varkenssector!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:02

Duke schreef:
Ooit afgevraagd waar die kip vandaan komt? Tumbelen noemen ze dat: kipfilet met water inspuiten (of weken oid) zodat het gewicht groter wordt. Vaak gebeurd dat in het buitenland. Maar toegeven... helaas is dat ook in Nederland gebeurt. Dat heet dan de rotte appel in de fruitschaal.

Maar nee, ik had een lekker varkenssaucijs. Stevig vlees, kwam weinig water vanaf Knipoog

dat inspuiten met water heb ik wel eens gezien op tv hoe dat gedaan werd Ach gut nou dat is echt te ranzig om te zien...
geef mij maar idd een lekker stukje oer hollands vlees van een boer hier uit de buurt! Haha! kijken jullie trouwens wel eens naar vlees in de supermarkt? vooral de biefstukken snijden ze zowat aan gort om em mals te maken Clown

ik las trouwens vandaag iets grappigs in de boerderij Haha! dat het 1000 euro per persoon koste in nederland om de boeren iets aan het dieren welzijn te kunnen laten doen... tenminste dat begreep ik er uit...

dus als iedereen dan nu ff 1000 euro stort op de bankrekening van de minister van landbouw ofzo dan gaat het vast wel goed komen met het welzijn van onze heerlijke karbonaadjes Haha!