Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunnyblue schreef:Toen ik het vanmorgen hoorde op het nieuw(rtl 4) dacht ik van , huh nee dat kan toch niet, oke hij deed wel gevaarlijke dingen maar toch ja je verwacht het gwn niet. Lijkt me echt erg voor zijn vrouw en kinderen omdat hij ook nog zo jong is gestorven. ik weet zelf niet of dit nou echt waar is of niet , maar als het niet waar is dan ben ik vet boos op de mensen die dit dan eventueel in de wereld hebben gebracht maarja.
Lilian1991 schreef:stiefvader van me vriendin had slangen met hem gevangen, en belde hem nog heel vaak. ik vind het best erg wat er is gebeurt, maar moest die maar niet van die gevaarlijke dingen doen.
xx_Horsiex schreef:Lilian1991 schreef:stiefvader van me vriendin had slangen met hem gevangen, en belde hem nog heel vaak. ik vind het best erg wat er is gebeurt, maar moest die maar niet van die gevaarlijke dingen doen.
Als jij op dit moment recht voor me had gezeten had ik je zo hard geslagen dat je drie dagen niet meer kon zien. En dat meen ik.
Je zegt het op zo'n manier van, Boontje komt om zijn loontje. Ja, hij deed gevaarlijke dingen, maar het was een man van passie voor dieren. Hij gaf er om en zou alles in zijn macht doen om een dier te redden. Hij gaf er om en wou mensen informeren, hij deed het niet voor de media onzin of wat dan ook.
Ik krijg echt kots neigingen van jouw reactie, bah, wat ben jij een geschift mens.
Lilian1991 schreef:stiefvader van me vriendin had slangen met hem gevangen, en belde hem nog heel vaak. ik vind het best erg wat er is gebeurt, maar moest die maar niet van die gevaarlijke dingen doen.